علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مانورامداد و نجات در مشهد برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، در این مانور که با هدف ارتقای آمادگی نیروی های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در بلوار رضوی برگزار شد با ایجاد صحنه شبیه سازی شده خودروی دچار سانحه نسبت به عملیات امداد رسانی اقدام شد.

نجاتگران سازمان آتش نشانی و نیروهای عملیاتی منطقه ۳ و ۴ ثامن سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ظهر امروز به کمک سرنشینان خودرویی که در کانال آب سقوط کرده بود شتافتند و مصدومان فرضی را نجات دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مانور هدف از این اقدام را سنجش و ارتقای توان عملیاتی، جسمی و علمی آتش نشانان و نجاتگران عنوان کرد.

 آتش پاد دوم حسن جعفری در این رابطه اظهار کرد: در این مانور با ایجاد صحنه تصادف و آتش سوزی و همچنین عملیات امداد و نجات افراد گرفتار در خودرو توسط آتش نشانان نجات یافتند و با هدایت فرماندهان این سازمان توان عملیاتی خود را در معرض سنجش قرار دادند.

وی افزود: در این مانوربا اعزام بیش از ۱۵ آتش نشان از چهار ایستگاه آتش نشانی در منطقه  ۳ و ۴ ثامن به همراه ۶  دستگاه خودرو اطفاء حریق و نجات این مانور با موفقیت برگزار شد .

جعفری بیان کرد: برگزاری مانور و تمرین امداد رسانی و نجات مصدومان توان عملیاتی نیروها در زمان بروز حادثه را ارتقاء می دهد ضمن اینکه موجب می شود تا نجاتگران کارایی دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده خود را در این عملیات ها بیازمایند.


ویدیو مرتبط :
مانورامداد ونجات