سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی در قالب بسته خروج از رکود،‌ مدت زمان تحویل تندر 90 از 30 روز به 60 روز تغییر کرده است.

قرار بود تحویل خودرو در قالب بسته خروج از رکود به صورت فوری انجام شود که حالا این مدت زمان به 60 روز افزایش یافته است.

ثبت نام برای فروش اقساطی تندر 90 در حالی انجام می‌شود که هم اکنون شرکت سایپا با مشکل تأخیر در تحویل تندر 90 های ثبت نام شده از قبل روبرو است و هم اکنون تحویل تندر 90 با موعد تحویل اردیبهشت 94 در حال انجام است. این مسئله احتمال تأخیر در تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح جدید دولت را نیز ایجاد می‌کند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد خودروسازان برای اینکه سبد کاملی از محصولاتشان را ارائه کنند اقدام به ثبت نام برای فروش اکثر خودروهای خود کرده‌اند تا این بحث هم مطرح نشود که طرح خروج از رکود با هدف خالی کردن خودروهای انبار شده در پارکینگ خودروسازان اجرایی شده است.

عرضه خودرو با تسهیلات بانکی تا سقف 25 میلیون تومان از دو روز پیش در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا آغاز شد. خودروسازان بابت عرضه خودرو در این طرح،هزینه جدیدی را تحت عنوان مالیات تسهیلات گنجانده و دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
مدت بازپرداخت اقساط در طرح فروش اقساطی مسکن