سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر نوبخت به ایلام و بازدید از خسارت سیل


معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور روز جمعه پس از ورود به ایلام از برخی مناطق سیل زده بازدید کرد.

شهرخبر: محمد باقر نوبخت پس از بازدید از منطقه سیل زده بلوار آزادی شهر ایلام تاکید کرد: در جلسه یکشنبه هفته آینده هیات دولت تصمیمات مقتضی برای رسیدگی به مشکلات مردم سیل زده استان ایلام اتخاذ خواهد شد.

وی در جمع اهالی این محل گفت: تیم های فنی ستاد مدیریت بحران و هیات دولت در روزهای آینده برای بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل و بررسی خسارت های وارد شده به ایلام اعزام می شوند.

نوبخت تصریح کرد: رئیس جمهوری از ساعات اولیه وقوع سیل در استان ایلام به صورت لحظه ایی پیگیر مسایل و مشکلات مردم بوده و تاکید کرده اند بسرعت مشکلات مردم را رسیدگی و برای رفع خسارت ها برنامه ریزی کنیم.

معاون رئیس جمهوری گفت: امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان ایلام آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق آسیب دیده را پیگیری کرده و تلاش می کنیم برای بازسازی این مناطق، مردم نگرانی و دغدغه نداشته باشند.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در همچنین در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همان نخست ساعات پس از وقوع سیل و بارش های شدید باران از طریق استاندار در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفته ایم.

وی افزود: دولت مصمم است خسارت های وارد شده به مردم در مناطق مختلف این استان را جبران کند به همین منظور امروز سفری به اتفاق دستیار ارشد رئیس جمهوری به ایلام داشته و از مناطق آسیب دیده از سیل بازدید خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و حسین فریدون دستیار ارشد رئیس جمهوری صبح امروز جمعه از طریق فرودگاه شهدا، وارد استان ایلام شده و همراه با استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در حال بازدید از مناطق آسیب دیده شهر ایلام هستند.

بارش 324 میلی متر باران در 72 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اختلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.

به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام روز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل بود، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سیل سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده است.

شبکه آب شرب 50 درصد مناطق شهر ایلام قطع است و آبرسانی به صورت سیار انجام می شود که علت قطع شبکه آب شرب این مناطق گل آلود شدن آب سد ایلام و چشمه گل گل به عنوان منابع تامین آب شرب شهر ایلام اعلام شده است.

444/444


ویدیو مرتبط :
سفر نوبخت داد مردم سیل زده ایلام را درآورد