علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ادامه آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه / تهران بارانی می شود


مجید آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: وضعیت پایداری و سکون هوا تا دوشنبه در تهران ادامه دارد اما بررسی ها نشان می دهد از سه شنبه سامانه ای وارد کشور می شود که موجب بروز جو ناپایدار در تهران و برخی استان های غربی می شود.
وی اظهار کرد: با ورود این سامانه، تهران از حوالی ظهر سه شنبه بارانی خواهد شد که این بارش تا چهارشنبه نیز ادامه دارد البته ناپایداری جوی تا آخر هفته جاری شاهد هستیم.
مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: بنابراین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( 10 و 11 آذر ) شاهد بارندگی مناسبی در تهران خواهیم بود و قدرت این سامانه به حدی هست که آلودگی های هوای پایتخت را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه این سامانه هوای کرج را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و بارش به همراه دارد افزود: استان های غربی کشور از جمله کردستان، کرمانشاه و ایلام نیز تحت تاثیر این سامانه، بارش خواهند داشت که حتی احتمال آبگرفتگی معابر در این استان ها می رود.
آزادی اظهار کرد: حدود یک هفته است که جوی پایدار در هوای تهران حاکم است و این مساله موجب شده تا چند روز ناسالم را به طور مداوم داشته باشیم به ویژه در ساعات اولیه صبح، البته در این مدت این پایداری شدت و ضعف نیز داشته است.
علمی 9014**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آلودگی هوای تهران