جنگ در قلب پاریس: آمار ضد و نقیض از 128 تا 160 کشته/ داعش آمریکا، ایتالیا و انگلیس را تهدید کرد+فیلم، تصاویر و نقشه


رسانه ها از کشته شدن دست کم 160 نفر در حملات پاریس خبر می دهند.

به گزارش ؛ رسانه ها از کشته شدن دست کم 160 نفر در حملات تروریستی در پاریس خبر دادند.

سی ان ان اعلام کرد دست کم دو نفر از افراد مسلحی که به سالن کنسرتی در پاریس حمله کرده بودند، در حمله پلیس کشته شدند و شبکه بی اف ام تی وی فرانسه اعلام کرد برخی از افراد مسلح هنوز فراری هستند و آمار این تروریست ها نیز مشخص نیست.

خبرگزاری فرانسه نیز لحظاتی پیش اعلام کرد بیش از 200 نفر در حملات پاریس زخمی شده‌اند که حال 80 نفر از آنها وخیم است. همچنین گفته می‌شود 8 تروریست در این حملات کشته شده‌اند و تلاش پلیس برای دستگیری سایر تروریست‌ها ادامه دارد.

 روزنامه فرانسوی لوفیگارو امروز صفحه نخست خود را با رنگ سیاه منتشر و این عنوان را برای آن انتخاب کرد: "جنگ در قلب پاریس"

شبکه پرس تی وی به نقل از دفتر دادستانی فرانسه اعلام کرد: 8 تروریست در حملات پاریس کشته شدند که 7 نفر آنها بوسیله بمب گذاری بوده است.

13:47 شبکه المیادین به نقل از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه اعلام کرد: آنچه فرانسه از وحشیت تروریسم با آن مواجه شده، ملت سوریه بیش از 5 سال است با آن دست و پنجه نرم می کند.

13:14 خبرگزاری رویترز گزارش داد داعش با پخش ویدیویی بدون تاریخ، اعلام کرد فرانسه مادامی که بمباران ها را ادامه می دهد، روی صلح را به خود نخواهد دید.

12:58 گروه تروریستی داعش در بخش فرانسوی مجله الکترونیک خود با نام "دابق" مدعی شد پس از پاریس نوبت به رم، لندن و واشینگتن خواهد رسید.  

12:43 رویترز به نقل از مقامات دولتی فرانسه اعلام کرد تا کنون 128 نفر در حملات پاریس جان خود را از دست دادند و حال 99 نفر از زخمی ها، وخیم گزارش شده است. این در حالی است که بسیاری از رسانه ها از کشته شدن دست کم 160 نفر در حملات شب گذشته پاریس خبر می دهند.

12:31 در پی حملات خونین اخیر در پاریس، خبرگزاری فرانسه، 7 حمله مرگبار به اروپا در دهه اخیر را بازگو کرد.

12:22 روزنامه گاردین در گزارشی نوشت قتل عام فاجعه‌بار پاریس، فرانسه را دچار وحشت از آینده کرده است.

11:23 خبرگزاری فرانسه به نقل از وزیر خارجه عربستان اعبام کرد حملات پاریس نقض تمامی ادیان به حساب می آید. وزیر خارجه عربیتان تصریح کرد چامعه جهانی باید تلاش های خود را برای مبارزه با تروریسم یکپارچه کند.

11:11 شبکه اسکای نیوز در خبری فوری از توقف ویزای شینگن خبر داد و اعلام کرد تنها به کشورهای اروپایی اجازه سفر به پاریس داده می شود.

10:59 شبکه الحدث در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در فرانسه گزارش داد مقامات امنیتی این کشور به برخی خانه ها در حومه پاریس یورش بردند. همچنین فرانسه خطوط مترو را در پاریس پس از حملات تروریستی تعطیل کرد. 

10:45 در پی حملات مرگبار روز گذشته در پاریس، مطبوعات فرانسوی واکنش‌های متفاوتی درباره این حملات داشتند.

10:34 شماری از شخصیت های سیاسی جهان، حملات پاریس را محکوم کردند

10:27 پس از حملات مرگبار پاریس، تدابیر امنیتی در برخی از مناطق آمریکا تشدید شد

10:06 شبکه راشاتودی گزارش داد شهرداری پاریس از ساکنان این شهر خواسته پس از حملات رخ داده در خانه های خود بمانند.همچنین پادشاه اردن نیز در پیامی به فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، حملات پاریس را محکوم کرد.

09:45 به دنبال وقوع حادثه خونین در قلب پاریس، عناصر بی رحم گروه داعش در شبکه های اجتماعی ابراز خرسندی کردند.

09:36 شبکه سی ان ان با اعلام اینکه حملات در 6 نقطه پاریس صورت گرفته گزارش داد: مهاجمان با فریاد "الله اکبر" به داخل تئاتر باتاکلان یورش برده و اقدام به تیراندازی کردند.

09:28 شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: حسن روحانی رئیس جمهور ایران سفر خود به اروپا را در پی حوادث پاریس به تعویق انداخت.

09:18 خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد پس از حملات تروریستی در پاریس، تدابیر امنیتی در اطراف سفارت روسیه در واشینگتن افزایش یافت. 

09:06 شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد رئیس جمهور مصر حملات تروریستی پاریس را محکوم کرد. 

08:48 شبکه الجزیره به نقل از مقامات فرانسه اعلام کرد: حملات پاریس خونین تر واقعه پس از جنگ جهانی دوم بوده است. همچنین پایگاه "لبنان 24 " به نقل از ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه اعلام کرد آنچه دیروز اتفاق افتاد به منزله 11 سپتامبر فرانسه، بلکه کل اروپا بود و کلمات از توصیف این فاجعه عاجز هستند.

08:39 بی بی سی گزارش داد شرکت ایر فرانس در بیانیه ای اعلام کرده است تمامی پروازها از مبدأ و مقصد فرانسه پس از حملات پاریس ادامه خواهد داشت.

08:27 شبکه پرس تی وی به نقل از دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد: 1500 سرباز اضافی پس از حملات رخ داده در پاریس، در این شهر مستقر خواهند شد.

08:16 خبرگزاری رویترز گزارش داد پلیس نیویورک از افزایش اقدامات امنیتی در مکانهای مهم پس از حملات هماهنگ پاریس که دست کم 160 کشته برجای گذاشت، خبر داد.

07:56 خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از معاونان اولاند اعلام کرد رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا پس از حملات پاریس بر تقویت همکاری ها برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند. وزارت خارجه سوئد نیز از کشته شدن یک شهروند خود و زخمی شدن یک شهروند دیگر در حملات پاریس خبر داد. مقامات پاریس نیز از تعطیلی کلیه مراکز دولتی (مدارس، دانشگاه ها، موزه ها، فروشگاه های دولتی و ...) از 14 نوامبر (امروز) تا اطلاع ثانوی خبر دادند. نتانیاهو نیز در اظهاراتی در خصوص حملات پاریس گفت برای مقابله با تروریسم، اسرائیل شانه به شانه فرانسه حرکت می کند. پلیس فرانسه برگزاری تظاهرات در اماکن عمومی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

07:42 سی ان ان نیز در خبری فوری گزارش داد فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه از مقابل "باتاکلان،" محل وقوع گروگانگیری پاریس اعلام کرد فرانسه بدون هیچ ترحمی به تروریسم پاسخ خواهد داد. همچنین رئیس جمهور فرانسه پس از سلسله حملات و انفجارهای پاریس،  با اعلام حالت اضطراری، دستور بستن مرزها را صادر کرد.

07:27 شورای امنیت سازمان ملل نیز با محکوم کردن حملات پاریس، آن را وحشیانه و بزدلانه خواند.

جنگ در قلب پاریس: دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه/ بیش از 200 زخمی+فیلم و تصاویر

در این نقشه، محل حملات پاریس به نمایش در آمده است.

تا کنون 153 کشته در حملات پاریس/ بیش از 200 زخمی+تصاویرتا کنون 153 کشته در حملات پاریس/ بیش از 200 زخمی+تصاویرتا کنون 153 کشته در حملات پاریس/ بیش از 200 زخمی+تصاویرتا کنون 153 کشته در حملات پاریس/ بیش از 200 زخمی+تصاویرجنگ در قلب پاریس: دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه/ بیش از 200 زخمی+فیلم و تصاویرجنگ در قلب پاریس: دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه/ بیش از 200 زخمی+فیلم و تصاویرجنگ در قلب پاریس: دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه/ بیش از 200 زخمی+فیلم و تصاویرجنگ در قلب پاریس: دست کم 160 کشته در پایتخت فرانسه/ بیش از 200 زخمی+فیلم و تصاویر

/ در حال تکمیل ...

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
تهدید القاعده در سوریه برای حمله به آمریکا و انگلیس + فیلم