سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کریستین امانپور: ملت ایران را نباید به حاشیه راند


  X  

کریستین امانپور: ملت ایران را نباید به حاشیه راند

خبرگزاری صداوسیما/ پایگاه اینترنتی وارستی نوشت امانپور در مصاحبه ای گفت معتقد است بهتر است با ملت ایران تعامل کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه وارستی وابسته به دانشجویان دانشگاه کمبریج مصاحبه ای را با کریستین امانپور، خبرنگار ارشد بخش اخبار بین المللی شبکه خبری سی ان ان انجام داد.
در بخشی از این مصاحبه که در پایگاه اینترنتی این روزنامه منتشر شده است، امانپور با مثبت اندیشی در مورد توافق هسته ای با تهران، شهری که تا یازده سالگی در آنجا زندگی کرده بود گفت: «من فکر می کنم این توافق بهترین اتفاق در یک اوضاع بد است. باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا فرد شجاعی است. اگر همه چیز آنطور که آنها پیش بینی می کنند پیش برود، این موفقیت آمیزترین توافق از نوع خود خواهد بود که تا کنون به امضا رسیده است.»
وی افزود اکثریت جمعیت ایران جوان هستند و منابع انسانی بالقوه عظیمی در این کشور وجود دارد. تعامل با این مردم بسیار بهتر از به حاشیه کشاندن آنها است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ی رئیس جمهور ایران با کریستین امانپور