سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



لزوم ترویج فرهنگ قانون مداری در مهدهای کودک


لزوم ترویج فرهنگ قانون مداری در مهدهای کودکباشگاه خبرنگاران/ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس، گفت: فرهنگ قانون مداری و توجه به حقوق اجتماعی با آموزش هایی که به کودکان در مهدهای کودک ارائه می شود، باید عجین شود.
سرهنگ "مهراب زارع پور" در جمع کودکان و والدین آنان، اظهار کرد: آنچه در تربیت فرزندان باید مورد توجه قرار گیرد، ارتباط خوب والدین با آنها است.
وی مسئولیت نهاد خانواده به عنوان کارگاه انسان سازی را بسیار خطیر برشمرد و گفت: امروزه در بررسی و مطالعه تحلیلی جرایم و ‌آسیب های اجتماعی، به آنچه باید توجه شود ارتقاء آگاهی والدین از از مسئولیت های خود در فرآیند فرزند پروری است زیرا این موضوع نقش نهاد خانواده را در تربیت فرزندان، بسیار پر رنگ خواهد کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "جهرم"، تاکید کرد: فرهنگ قانون مداری و توجه به حقوق اجتماعی با آموزش هایی که به کودکان در مهدهای کودک ارائه می شود، باید عجین شده و بتوانیم در تعاملی هدفمند و مشارکتی فعالانه، بستری را فراهم کنیم که سطح آگاهی و علم کودکان با توجه به شرایط جسمی و دامنه فهم و درک آنها افزایش یابد.
سرهنگ "زارع پور" از آمادگی پلیس "جهرم" برای ارتباط بیشتر با مراکز آموزشی به خصوص مراکز مربوط به گروه سنی کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: پلیس بر اساس رویکردهای اجتماع محور و مردم مدار خود، گام های زیادی را در زمینه آموزش کودکان و حتی مداخله کودکان و نوجوانان و همه اقشار جامعه برای شفاف شدن سهم اجتماعی در تولید نظم و امنیت عمومی برداشته که از مهم ترین آن می توان به همیاران پلیس اشاره کرد.
وی ضمن تقدیر از کودکان و اولیاء و مربیان، از آنان درخواست کرد: پلیس را دوست صمیمی خود دانسته و هر زمان تقاضای کمکی داشتند با مراجعه به پلیس، کارکنان پلیس را یار و یاور خود بدانند.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قانون مداری و ولایت مداری