سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تخلیه مسافران هواپیمای پاکستانی به دلیل هشدار وجود بمب در هواپیما


تخلیه مسافران هواپیمای پاکستانی به دلیل هشدار امنیتی

ایرنا/ مسافران یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی 'شاهین' پاکستان در فرودگاه بین المللی پیشاور روز دوشنبه به دلیل احتمال کار گذاشته شدن بمب در داخل این هوپیما، مجبور به ترک آن شدند.

بر اساس گزارش مسوولان فرودگاه بین المللی 'باچا خان' پیشاور، پیش از پرواز هواپیمای یاد شده به مقصد دوبی، اطلاعاتی هشدارگونه درباره احتمال کار گذاشته شدن بمب در داخل این هواپیما در اختیار مسوولان حفاظت فرودگاه قرار گرفت.
بعد از دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتمال جاسازی شدن بمب در داخل هواپیما، مسافران آن بلافاصله پیاده شدند و یک تیم ویژه جستجوی بمب و مواد منفجره برای انجام تحقیقات لازم کار خود را آغاز کرد. همچنین مسافران این هواپیما ممکن است مورد بازجویی قرار گیرند.
این ماجرا همچنین باعث شد تا تمام پروازهای فرودگاه بین المللی پیشاور برای ساعاتی به حال تعلیق در بیاید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تخلیه مسافران هواپیمای هند