سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه اینترنت همگانی در موکب شباب‌الرضوی برای زائران اربعین


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی فدوی مسئول موکب شباب الرضوی ستاد اربعین دانشجویی کشور با اشاره به برنامه‌های این موکب اظهار داشت: استقبال برای برپایی موکب در مسیر راهپیمایی به کربلای معلی وجود دارد  و ستاد اربعین دانشجویی امسال به برپایی 9 موکب در این مسیر اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه موکب شباب‌الرضوی دارای ویژگی‌های مختلفی است، گفت: این موکب به عنوان یک ایستگاه صلواتی خلاء‌های موجود در موکب‌های گذشته را پر می‌کند و با عرضه دمنوش‌های گیاهی، عرقیات گیاهی و چای‌های مختلف که جنبه و خاصیت درمانی دارند به زائران خدمت‌رسانی می‌کند. 

فدوی گفت: در این موکب خدمات پزشکی به زائران ارائه می‌شود و انواع فعالیت‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی برای زائران صورت می‌گیرد. 

وی با اشاره به مشکل ارتباط زائران برای برقراری ارتباط با خانواده‌های خود نیز گفت: قرار است در این موکب اینترنت همگانی تعبیه شود و تابلوهایی برای شارژ تلفن همراه زائران در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قدردانی زائران اربعین از موکب های عراقی