سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودروهای شخصی به جاده قدیم ایلام- صالح آباد هدایت می شوند


سرهنگ محسن ناصری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاده ایلام - مهران در مسیر تونل راه کربلا پاسخگوی حجم تردد خودروها نیست بنابراین در این جاده تنها اتوبوس ها و مینی بوس های حامل زائران اربعین حسینی اجازه تردد دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون در بیشتر جاده های مواصلاتی استان ایلام ترافیک سنگین است و با توجه به تراکم بسیار بالای خودروهای زائران بازگشتی از طریق مرز مهران، تردد به کندی صورت می گیرد.
رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: به علت بارش برف و باران هم اکنون جاده های مواصلاتی لغزنده است و هشدارهای لازم در این خصوص به رانندگان داده شده تا نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمای و رانندگی اقدام کنند.
سرهنگ ناصری از تمامی زائران و رانندگان وسایل نقلیه متردد در جاده های ارتباطی این استان خواست با توجه به لغزندگی جاده ها سرعت مطمئنه را رعایت کرده و ضمن حفظ فاصله اصولی با دیگر خودروها از عجله و شتاب پرهیز کنند.
وی گفت: از رانندگان همچنین درخواست می شود در مواقع ایجاد گره ترافیکی از حرکت در خط مخالف و شانه خاکی جاده خودداری کنند زیرا منجر به تشدید گره ترافیکی و قفل شدن کامل مسیر تردد خواهد شد.
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام یادآور شد: خوشبختانه در چند روز گذشته حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های ایلام گزارش نشده است.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب ایلام این روزها به کانون اصلی تردد زائران شرکت کننده در آیین های اربعین حسینی عتبات عالیات عراق تبدیل شده است.
براساس اعلام رئیس ستاد اربعین کشور، در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای زمینی مهران، شلمچه و چزابه به کشور عراق عزیمت کردند که از این تعداد 55 درصد از مرز مهران خارج شدند.
6032/9002/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف تریلر و نیسان در مسیر صالح آباد به ایلام