سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تست شخصیت شناسی: کدام چهره باعث ترس شما می شود؟ (عکس)


اگر مایلی هستین که شخصیت خود را بهتر و دقیق بشناسید و این تست شخصیت شناسی را انجام دهید.

به تصویر زیر دقت کنید و بگویید مواجهه با کدام یک از این افراد بیشتر از همه در شما ترس ایجاد می كند؟

از کدام چهره بیشتر می ترسید؟

تست شخصیت شناسی

شماره ١) سادیست یا دیگرآزار

شما احتمالا در اوایل زندگی حس تمامیت خواهی و تمایل به تصرف کردن و مقاصد شوم داشته اید، و تجارب مرتبط با این تمایلات را سرکوب نموده اید. اگر تصویر این معلم را انتخاب کرده اید احتمالا در ناخودآگاه خود رفتارهای تهاجم آمیز و توهین آمیز نسبت به دیگران را سرکوب نموده اید.


شماره ۲) غشی

 وقتی از اختلال های شخصیتی مرتبط با بیماری های مغزی سخن می گوییم این علائم مطرح هستند: تکانشگری( عکس العمل سریع براساس غریزه و نه تفکر)، کج خلقی و زودرنجی، فوران آنی خشونت و پرخاشگری. اگر شما فرد شماره ۲ را انتخاب کردید احتمالا در کودکی احساسات ذکر شده را سرکوب کرده اید و در ناخودآگاه خود مخفی نموده اید.

شماره ۳) جنون

 یکی از خصوصیات این گروه تحریک بیش از حد تخیل و به طور خاص منفی بافی است. اگر این فرد ریشو و خندان شما را می ترساند ممکن است فزون کاری (فعالیت بیش از حد) ذهن خود را سرکوب کرده باشید، که اگر سرکوب نمی شد و به ناخودآگاه شما منتقل نمی شد رابطه خود را با واقعیت از دست می دادید.

شماره ۴) اسکیتزوفرنیک

شما یک شخصیت اسکیتزوفرنیک هستید. یعنی شدیدا بی عاطفه هستید، دچار انحراف فکری و احساسات شدیدا متناقض هستید. اگر این چهره شما را می ترساند احتمالا حسی که سرکوب کرده اید حس بی تفاوتی نسبت به دیگران و کنار کشیدن خود از اشیا و وقایع است که در اوایل زندگی دچار آن بودید.

شماره ۵) هیستری یا هیجانی

 خصوصیات افراد هیجانی این چنین است: احساساتشان سطحی و ناپایدار است، خودشیفته و خودنما هستند. اگر این زن مرموز با پلک های سنگین را انتخاب کرده اید شما تمایل سیری ناپذیرتان برای جلب توجه دیگران و تایید آنها را سرکوب کرده اید

شماره ۶) افسرده

 اعتماد به نفس پایین، حس گناه و ضعیف بودن علائم اصلی افسردگی هستند. واقعیت این است که انتخاب این شماره نمایان گر سرکوب شدن حس افسردگی است.


شماره ۷) دیوانه

 نشانه های این فرد برون گرایی، خودبزرگ بینی، و هدر دادن منابع مالی و غیرمالی هستند. اگر این صورت برای شما ترسناک است به این معناست که درون شما یک حس هیجان قوی وجود دارد که اگر سرکوب نمی کردید به دیوانگی منجر می شد

شماره ۸) اختلال تجزیه هویت

 این دسته از افراد کسانی هستند که دوست دارند به عنوان عضوی از جنس مخالف زندگی کنند و پذیرفته شوند. احتمالا در دوران کودکی این حس دوگانگی هویتی را داشته اید و سرکوب کرده اید.

منبع: tarafdari.com


ویدیو مرتبط :
‫چقدر خودتان را می شناسید ؟ تست شخصیت با استفاده از عکس‬‎