سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحقق مطالبات برزمین‌مانده رهبر انقلاب سلوک جوانان عدالتخواه و مجاهد است


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پدر مرحوم محمدجواد جلال‌فرد در پیامی از تمام افرادی که در مراسم مرحوم جلال‌فرد با خانواده وی همدردی کرده‌اند تشکر کرد.

در متن پیام وی آمده است: خداوند متعال را شاکرم که به برکت نفس قدسی و الهی پیر مبارز و ابراهیم قرن بیستم حضرت روح الله کبیر( ره) امروز جوانان انقلابی و مجاهدانی همچون محمد جواد در صحنه مبارزات انقلابی و دفاع از آرمان‌های بلند اسلام سر از پا نمی‌شناسند و اوامر ولی فقیه را دنبال می‌کنند. مصیبت ازدست دادن جوان نوشکفته جمهوری اسلامی آقا محمد جواد عزیزمان گر چه سنگین و جانکاه بوده است، ولیکن در مکتب فکری و معرفتی اسلام حیاتبخش آموختیم که غم‌های کوچکتر و عشق‌های پایینتر پلکان و مقدمه غم‌های بزرگتر و عشق‌های برتراست. ما که مفتخریم از چشمه سار زلال و جاری در بستر تاریخ عاشورا جرعه‌ای نوشیده‌ایم، مصیبت سنگین فقدان آقا محمدجواد را در مقابل شهادت جوان بنی هاشم حضرت علی اکبر ناچیز می‌دانیم و با تکیه بر صبر و اعتقاد به حیات ابدی جاودانه از این مصیبت عبور می‌کنیم.
در ادامه این پیام آمده است: امروز به برکت هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای و خون شهدای راه آزادی وعدالت، محمد جوادهای جمهوری اسلامی در حال تکثیر و ازدیاد هستند. بیم حقیقی استکبار خارجی از انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی نیست که اساسا وجود محمد جوادهای عدالتخواه و آزاده است که خواب را از استکبار خارجی ولیبرال داخلی ربوده است.

پدر مرحوم جلال‌فرد در این پیام آورده است: حقیقتا تفکر و سلوک محمدجواد در مناسبات سیاسی و اجتماعی، عبور از درگیری‌های کاذب جناح‌ها و تمرکز بر پیگیری و تحقق مطالبات بر زمین مانده و مغفول رهبر انقلاب و ارتقاء سطح حضور مردم در مناسبات و مطالبه گری و عدالتخواهی بوده است. او یک جوان بسیجی عدالتخواه بوده است که از دل هیأت حسینی بیرون آمده است که روضه را برای روضه و گریه را برای گریه و دعا را برای دعا نمی‌خواست که اگر در هیأت شور و حرارت و معرفت حسینی شبانه می‌گرفت،در زیر آفتاب عالم تاب روز خدا هم،مطالبه حق تضییع شده مسکن محرومان می‌کرد و در پیاده سازی لیقوم الناس بالقسط لحظه ای آرام نداشت.

وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: تنها خواسته‌ام از دوستان محمدجواد در جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور و جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه یاسوج و جریانات مردمی عدالتخواه در استان‌های اصفهان و خراسان و فارس و کهگیلویه وبویراحمد، ادامه تفکر و راه عدالتخواهی محمد جواد مجاهد و عدالتخواه است. این حقیر ناتوان از تقدیر و تشکر از محبت‌ها والطاف بی کران تمامی دوستان و همفکران، مسئولان و نمایندگان مجلس و بستگان و اقربان و همه کسانی که در ایام بستری و مراسم تشییع و ختم برادرشان شرکت کردند هستم لذا از حیث ولم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق، تشکر و عرض ارادت دارم و امیدوارم توفیق داشته باشم در مراسمات شادی عزیزان جبران کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سوریه حلب انهدام مقر سلفیون و اجساد مانده برزمین