ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظمی: بازیکنی که حتی نمی‌تواند یک استپ معمولی داشته باشد نباید در لیگ برتر بازی کند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، فرهاد کاظمی عصر امروز در پایان دیدار با صبای قم، اظهار داشت: بازیکنانم در این دیدار اصلاً شرایط خوبی نداشتند و خواسته‌های تاکتیکی ما را اجرا نکردند و بسیار بد بازی کردیم.

کاظمی عنوان کرد: دفاع سیاه‌جامگان در این دیدار بسیار آشفته بود، هیچ‌کدام از خواسته‌های تاکتیکی را بازیکنانم نتوانستند پیاده کنند و تنها در پنج دقیقه از 90 دقیقه شرایط تاکتیکی ما پیاده شد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با اشاره به وضعیت تیمش در نیم‌فصل گفت: تیم را نگاه کنید، در حال حاضر 12 بازیکن در مسابقات ما حضور ندارند و باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند.

کاظمی با انتقاد از اینکه برخی بازیکنان در تمرینات سیاه‌جامگان خوب ظاهر می‌شوند، اما شرایط آنها در روز مسابقه متفاوت است، بیان کرد: امروز توقع کادر فنی از بازیکنان باتجربه بیشتر بود که آن نیز محقق نشد. حیف است برای هر دیدار تماشاگران بیایند و دست خالی به خانه برگردند.

وی گفت: بازیکنانم باید بدانند چشم تماشاگران زیادی به این تیم است و شاید با همین رویکرد، سر سوزنی بیشتر در زمین دوندگی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به داوری این دیدار نیز گفت: در مجموع داوری مناسب بود و تنها در یک صحنه به داوری اعتراض داشتم که فکر می‌کنم اشتباه کردم. در مجموع داوری در نتیجه امروز ما اثرگذار نبود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان عنوان کرد: رمز برتری ما سرعت بخشیدن به بازی است و هرگاه این اتفاق افتاد، کیفیت بهتری داشته‌ایم. من توقع بیشتری از بازیکنان تیمم دارم که تا به امروز محقق نشده است.

کاظمی افزود: بازیکنی که حتی نمی‌تواند یک استپ معمولی داشته باشد نباید جایگاهش در لیگ برتر باشد، بازیکنانم باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و باید دست به دست هم دهند و سیاه‌جامگان را ارتقای جایگاه دهند. آنها باید بتوانند پاسخگوی توقعات هواداران باشند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد: امیدوارم با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم شرایط تیمی و نتیجه‌گیری‌مان نیز بهتر شود، فقط امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
24 بازیکنی که بیش از 100گل در لیگ برتر به ثمر رساندند