سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ال جی اوایل سال آینده، تلفن هوشمندی به نام K7 را معرفی می کند [شایعه]


ال جی اوایل سال آینده، تلفن هوشمندی به نام K7 را معرفی می کند [شایعه]

تلفن هوشمند G4 همچنان پرچمدار رسمی کمپانی LG به شمار می رود، با این همه، این غول تکنولوژی کره ای اخیرا موبایلی با نمایشگر دوگانه به نام V10 را رونمایی کرده که امکاناتی در حد اعلا و قیمتی بالا [متناسب با امکاناتش] دارد.

از طرفی انتظار می رود که نسل پنجم موبایل پرچمدار الجی اوایل سال آینده معرفی شود، با این همه، اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست و تنها می توان امیدوار بود که امکانات خوبی را در خود داشته باشد.

خوشبختانه چندی پیش ایوان بلس فاش کننده سریالی توئیتر که با نام کاربری @evleaks شناخته می شود به جزئیات تازه ای در مورد این محصول دست یافته و آنها را با دنبال کنندگان خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اعلام این منبع، تلفن هوشمند آتی الجی به صورت تجاری با نام LG K7 تبلیغ می شود و در اواسط سه ماهه نخست سال آینده میلادی از راه می رسد. البته این دستگاه فعلا در میان کارکنان شرکت سازنده اش با نام M1 خطاب می شود.

اینکه دستگاه مورد بحث محصولی کاملا تازه از سوی کمپانی سازنده اش است یا اینکه جایگزینی برای جدیدترین پرچمدار سری G آن، هنوز هم مشخص نشده و در نتیجه به خاطر فقدان اطلاعات در مورد مشخصات سخت افزاری اش نمی دانیم که آن را در زمره محصولات میان رده طبقه بندی کنیم یا پرچمداران. اما یک مساله کاملا روشن است؛ اینکه زمان رونمایی آن تقریبا مصادف است با موعد معرفی پرچمدار جدید از سوی الجی.

در مورد توئیت منتشر شده از سوی @evleaks هم که مبنای این خبر را می سازد باید بگوییم که در آن به قوانین اخیر الجی برای نامگذاری محصولاتش اشاره شده است. در این توئیت آمده: «اول موبایل LG P از راه رسید که با نام G4 تبلیغ شد. سپس P+ که حالا با نام V10 فروخته می شود. ترکیب حرف و عدد بعدی از سوی الجی چیست؟ اسم رمز M1 که با نام تجاری K7 فروخته می شود.»

این توئیت البته اندکی طعنه آمیز هم هست با این همه، احتمال آنکه کمپانی کره ای مورد بحث اسمی مانند این را برای پرچمدار آتی اش انتخاب نماید چندان هم بعید نیست.

LG-K7-M1-Leak-KK

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:K7اخبار تکنولوژیالجیایوان بلسگوشی موبایل K7

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
۱۰ تلفن هوشمندی که در سال ۲۰۱۵ (الکترونیکا)