سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختلاس پنج میلیاردریالی دریکی از بانک های شهرستان بهار


سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر بروز یک اختلاس با پرونده سازی در یکی از بانک های شهر همدان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی بهار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از دستیابی به سرنخ هایی در این باره، عوامل سازمان بازرسی کشور نیز پرونده را مورد بررسی قرار دادند.
وی توضیح داد: رئیس سابق و بازنشسته یک بانک در بهار با همکاری یکی از کارمندان اقدام به تشکیل پرونده های سوری دریافت تسهیلات با جعل امضا و دیگر مدارک جعلی می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: پس از تایید اختلاس صورت گرفته در این بانک کارمند و رئیس سابق بانک با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ باقری با ذکر اینکه این دو کارمند به تخلف خود اعتراف کرده اند اظهار کرد: با توجه به گستردگی پرونده احتمال می رود میزان مبلغ اختلاس بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال باشد.
شهرستان بهار در 15 کیلومتری شهر همدان و در مسیر استانهای کرمانشاه و سنندج واقع شده است.
7526/6993/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختلاس 2.8 میلیارد دلاری در بانک صادرات ایران