ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمجید سایت اتحادیه جهانی از برگزاری رقابت‌های کشتی زنان در ایران


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اتحادیه جهانی در خبر اصلی خود با درج گزارش کامل و عکس‌هایی از رقابت‌های آلیش و گراپلینگ زنان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به بازتاب زوایای مختلف این رویداد در ایران پرداخت.

سایت اتحادیه جهانی، توسعه‌های اخیر کشتی‌های سنتی بانوان توسط ایران را موفقیت آمیز دانست و از آن تمجید کرد و به برگزاری کلاس داوری با حضور مدرس روس پیش از شروع این مسابقات اشاره شده است.

همچنین حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات، انعکاس رقابت‌ها در تلویزیون ملی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های مطرح خارجی در داخل و خارج از کشور برای بانوان جهت آماده سازی برای شرکت در رقابت‌های جهانی از دیگر نکاتی بود که سایت اتحادیه جهانی در خبر خود به آن پرداخته است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/TDJJHX


ویدیو مرتبط :
کشتی ایران در راه رقابت های جهانی آمریکا