سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بلند مرتبه سازی در منطقه 22 باید متوقف شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در جریان دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 22 در صحن علنی اظهار کرد: در زمان شکل‌گیری منطقه 22 قرار نبود این حجم از ساخت و ساز در این منطقه رخ دهد. 

وی با اشاره به ساخت و ساز شهرکهای بزرگ در منطقه 22 تاکید کرد: صدور پایان کار این ساختمانها باید منوط به تامین سرانه‌های آموزشی و خدماتی باشد. 

* انبوه‌سازان به تعهدات خود عمل کنند

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در این رابطه اظهار کرد: علاوه بر کمبود سرانه‌های آموزشی و خدماتی، کمبود سرانه‌های مذهبی نیز از دیگر مشکلات منطقه 22 است و انتظار می‌رود شهردار منطقه قبل از صدور گواهی پایان کار به این موضوعات توجه کند. 

وی یادآور شد: برای رفع مشکل حمل و نقل در این منطقه نیز توسعه مترو باید در دستور کار قرار بگیرد. 

به گزارش تسنیم، اقبال شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران هم اظهار کرد: برخی طرح‌ها در سالهای گذشته در این منطقه بدون توجیه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آغاز شده است. 

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اجرای پروژه مجتمع تفریحی هزار و یک شهر در این منطقه خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 500 هکتار در حال احداث است 

وی پیشنهاد داد: با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی این طرح برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در شورای شهر مطرح و بررسی شود. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مدیریت و کنترل پروژه های بلند مرتبه - ایده تا اجرا