علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۲۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان اجرا نشد


به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان با بیان اینکه ویژگی مصوبات این ستاد طی امسال این بوده که این مصوبات به طور حتم رسد می شوند اظهار داشت: برای اجرای مصوبات این ستاد یک برنامه زمانبدی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه زمانبدی دستگاههای اجرایی، کارآفرین و یا بانک عامل باید به تعهدات خود عمل کنند گفت: اگر این تعهدات اجرایی نشوند به طور حتم ما ورود پیدا خواهیم کرد و برخورد لازم را در این زمنیه خواهیم داشت.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه بسیاری از مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان اجرایی شده است گفت: در این ستاد طی سال گذشته از ۳۱۱ مصوبه بیش از ۱۶۱ مصوبه اجرایی شده و مشکل واحدهای تولیدی حل شده است.

غضنفری با بیان اینکه بقیه مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان طی سال گذشته در دست اقدام هستند گفت: حدود ۲۰ درصد از مصوبات اجرایی نشده اند که مشکلات انها مربوط به سرمایه گذاران بوده که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که نسبت به جایگزینی برای این سرمایه گذاران اقدام شود.


ویدیو مرتبط :
تسهیل در تعیین تکلیف بدهی ارزی واحدهای صنعتی