سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تزريق سم سبک زندگي غربي زير پوست جامعه ايراني


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.09 - 22:51

تزريق سم سبک زندگي غربي زير پوست جامعه ايراني

روزنامه جوان/ چند روز پيش خبري در سايت «مدآنلاين» با عنوان «برگزاري نخستين جشنواره انتخاب شيک‌پوش‌ترين ايراني» با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شد که بيشتر يک برداشت و کپي غيرعاقلانه از جشنواره زن يا مرد شايسته است که عموماً در کشورهاي غربي و برخي کشورهاي همسايه مانند ترکيه هر ساله برگزار مي‌گردد.
نخستين جشنواره «پوشش مردم ايران» با انتخاب شيک‌ترين لباس اجتماع از سوي سايت مدآنلاين، وابسته به مؤسسه هنري مدآنلاين و با مجوز «کارگروه ساماندهي مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي» برگزار مي‌شود! مسئولان اين جشنواره در رابطه با شرايط و ضوابط آن اعلام کرده‌اند: «اين جشنواره که سراسري و به صورت اينترنتي برگزار مي‌شود به انتخاب شيک‌پوش‌ترين ايراني در دو بخش زنانه و مردانه مي‌پردازد. در بخش «زنانه» پوشش‌هاي «چادر» و «مانتو» و در بخش «مردانه» پوشش‌هاي «کت و شلوار» و «لباس اسپرت» که لباس اجتماع ناميده مي‌شوند، مورد داوري قرار مي‌گيرد. در اين جشنواره که به صورت ملي برگزار مي‌شود! افراد با ارسال تصاوير خود به دو شکل مردمي و تخصصي داوري شده و برگزيدگان طي مراسمي تجليل خواهند شد!»
اتفاقات و عملکرد اين روزهاي وزارت ارشاد در برخي حوزه‌ها هيچ همخواني و تطابقي با نظام جمهوري اسلامي نداشته و در مواردي مسئولان فرهنگي کشور بيشتر شبيه مسئولان ترکيه رفتار مي‌کنند! پس از تکخواني يک زن آن هم در مراسمي منتسب به عاشورا و اباعبدالله الحسين(ع) که بيشتر وهن اين حادثه عظيم بود اکنون خبر برگزاري جشنواره ملي! انتخاب شيک‌پوش‌ترين ايراني آن هم با مجوز رسمي را مي‌توان حرکتي تازه در پازل شبيه‌سازي جامعه اسلامي کشورمان به جوامع تحت حاکميت تفکرات ليبراليستي و اُمانيستي توسط فعالان جريان خزنده فرهنگي تعبير و ترجمه کرد. اينکه چه مؤلفه، نياز و ضرورتي مسئولان را مجاب به راه‌اندازي چنين جشنواره‌اي کرده، سؤالي است که مسئولان فرهنگي بايد پاسخگوي آن باشند. ضمن اينکه تسري و ترويج دغدغه‌هاي شبه‌روشنفکري منبعث از نگاه فرهنگي ليبرالي در جامعه اسلامي که بنابر تذکار متعدد رهبر انقلاب بايد مهد و مرکز تمدن اسلامي باشد و همچنين تسامح و تجاهل مسئولان فرهنگي کشور در مراقبت و تبيين سبک زندگي اسلامي ايراني و خلاف جهت آن ترويج زندگي سکولاريزه، از جمله سؤالاتي است که متوجه متوليان فرهنگي کشور بخصوص دولت محترم بوده که درباره آنها بايد به افکار عمومي پاسخگو باشند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دروغ سم جامعه است!