ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سایت اتحادیه جهانی کشتی: سوریان در گزینشی المپیک طوفان به پا کرد


سایت اتحادیه جهانی کشتی: سوریان در گزینشی المپیک طوفان به پا کردمهر/ سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از حضور قدرتمند سوریان در رقابتهای گزینشی المپیک در ترکیه تمجید کرد.
در گزارش سایت اتحادیه جهانی که با عکس حمید سوریان در صفحه اصلی منتشر شده، آمده است: "سوریان برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو، در آخرین شانس خود در رقابتهای گزینشی المپیک طوفان به پا کرد."
در ادامه این خبر، سایت اتحادیه جهانی از چهار کشتی هجومی سوریان در این رقابتها که منجر به قهرمانی و کسب مدال طلا شد تمجید کرد.
همچنین سوریان نیز در مصاحبهای با این سایت اعلام کرد: این احساس خوبی است که توانستم سهمیه المپیک را بدست آورم اما هدف اصلی من کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۱۶ ریو است.
سوریان همچنین در مورد ناکامی‌های خود در دو مسابقه گزینشی قبلی نیز افزود: من مشکل کم کردن مکرر وزن داشتم، اما انگیزه حضور در المپیک باعث شد بتوانم سهمیه را بدست آورم.
در بخش دیگری از این گزارش به کسب تمامی سهمیه‌ها و همچنین حضور ۱۲ آزاد و فرنگی‌کار ایران در رقابتهای المپیک اشاره شده است.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کشتی ایران در معرض خطر تعلیق از سمت اتحادیه جهانی فیلا و کمیته بین‌المللی المپیک