فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تشکیل کانون اردوهای جهادی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قبل از آغاز سال جدید


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اولین یادواره پاسداشت ایثارگران حرکتهای جهادی انقلاب اسلامی با عنوان جهادگران آسمانی امروز پنجشنبه 15 بهمن‌ما در مجمع دانشجویی 13 آبان باحضور حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیاء ناصری‌پور معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صابر خراسانی شاعر انقلابی مسئولین و فعالین گروه‌های جهادی دانشجویی و غیردانشجویی و خانواده‌ةای ایثارگر جهادی برگزار شد.

در این مراسم ناصری‌پور معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی یا حرکتهای جهادی که تقریبا از سال 77 شکل ویژه گرفت و زمینه‌ساز تشکیل بسیج سازندگی شد. این جهادگران در همان سال اول، کاری کردند که رهبر معظم انقلاب در بهار سال 88 در حرم امام‌ رضا فرمودند که گزارش کار عزیزان شگفت‌آور بود.

وی افزود: اثربخشی کارهای این عزیزان بیش از سازندگی مادی، ایجاد فضای معنوی در مناطق مختلف است. امیدوار هستیم که همه مسئولاان این کار در یک فضای بهتر تعامل و همکاری بیشتری با این جوانها داشته باشند. جوان‌هایی که در بهترین زمان عمر و مناسبت‌ها مثل ایام عید و تابستان، از خانه و کاشانه به مناطق محروم می‌روند. 

ناصری‌پور تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قبل از سال 95، کانون اردوهای جهادی را تشکیل خواهد داد. که ان‌شاءالله بتوانند در فضای ایجاد شده نقش خود را انجام دهند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ فعالیتهای کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق ع در 4 ماهه اول سال 1391