فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حامد شاکرنژاد ترخیص شد، حمیدرضا عباسی همچنان در کما


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، حامد شاکرنژاد و حمیدرضا عباسی قاریان بین‌المللی کشورمان بامداد امروز در جاده نیشابور دچار سانحه رانندگی شدند.

 

 

محمد شاکرنژاد پدر حمید شاکرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت جسمی پسرش، گفت: حمید از چند ناحیه دچار شکستگی شده است اما حال عمومی او رو به بهبود است و به لطف خداوند از بیمارستان ترخیص شد.

 

 

حمیدرضا عباسی قاری بین‌المللی کشورمان نیز در این تصادف به شدت مصدوم و به دلیل عدم هوشیاری به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شده و در بخش آی‌سی‌یو بستری است. این استاد قرآن کریم همچنان در کما به سر می‌برد.

خبرگزاری فارس ضمن آرزوی شفای کامل این دو قاری بین‌المللی، از مردم قرآن‌دوست کشورمان می‌خواهد برای سلامتی آن‌ها دعا کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/W1PHYR


ویدیو مرتبط :
حامد شاکرنژاد