فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش شکوه مقاومت در پلدختر برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در برگزاری این همایش گروهان ها و دسته های سازماندهی شده بسیجیان و مربیان حلقه های صالحین و جمعی از مردم شهرستان پلدختر اجتماع کرده و به فرمان رهبری لبیک گفتند.
حجت الاسلام محمد سوری ،امام جمعه پلدختر در این همایش با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:امام راحل در پنجم آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج این نهاد ارزشمند و موثر کار معجزه آسای انقلاب اسلامی را صادر کردند .
وی با بیان این که بسیج مظهر اقتدار و سربلندی ملت ایران و نظام اسلامی است،افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و دفاع از حق و ارزش های نظام همیشه پیشگام بوده و بهترین مدافع نظام ولایی و انقلاب اسلامی است .
وی گفت: بسیج برجستگی های زیادی دارد و دشمن شناس است، انقلاب اسلامی به برکت روحیه بسیجی مسیرهای خطرناک را پشت سر گذاشته و به قله های رفیع عزت و افتخار نایل شده است.
وی با تشریح جایگاه والای بسیج در عرصه های مختلف نظام اسلامی افزود: امروز دشمن تاکتیک های خود را تغییر داده و با جنگ نرم جلو آمده که در این عصر وظیفه بسیج از دوران دفاع مقدس سنگین تر و بیشتر است .
امام جمعه پلدختر به تشریح جایگاه والای بسیج در عرصه های مختلف نظام اسلامی پرداخت و گفت: بسیج فردی بی ادعا به عنوان مدافعان خط مقدم جنگ نرم در مقابل دشمن ایستاده و در راه اجرای منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند .
وی با بیان این که بسیج باید در عرصه جنگ نرم فعال تر ظاهر شود افزود: وظیفه مردم است که همچون مقام معظم رهبری که خود را بسیجی می نامند در صف حفظ و صیانت از نظام اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند .
وی گفت: حضور بسیج در تمام عرصه ها و دوران های مختلف توام با موفقیت و پیروزی بوده و نقش موثری داشته و امروز نیز شاهد دستاوردهای موثر این نهاد در عرصه داخلی و خارجی هستیم .
حجت الاسلام سوری بسیج را یک نهاد افتخار آمیز دانست و بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف تاکید و افزود:فرهنگ بسیجی پایه های نظام را مستحکم کرده و اقتدار ایران مرهون این فرهنگ است که باید قدر فرهنگ بسیجی را بدانیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر رمز پیشرفت و حفظ دستاوردهای انقلاب را در گرو روحیه بسیجی دانست و گفت: امروز بسیج با فعالیت های گسترده در جامعه از عزت و اقتدار بالایی برخوردار است و امروز آماده ایم تا بار دیگر با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان ببندیم که تا آخرین نفس از این انقلاب و نظام پاسداری کنیم .
سرهنگ محمد شریف نوریان با بیان این که برگزاری رزمایش های مختلف توسط بسیجیان گامی در راستای آمادگی بیشتر و بالاتر بسیجیان است افزود: پیام امروز بسیجیان در پلدختر اعلام بیعت و همبستگی با مقم معظم رهبری است .
وی خطاب به بسیجیان گفت: حضور شما بسیجیان با این شکوه خاص در رزمایش ها و تجمعات در سایه ولایت، دشمنان را به وحشت انداخته و نشان دهنده بصیرت ، آگاهی ، دشمن شناسی و ولایتمداری بالای بسیج است .
7272/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گردهمایی بزرگ بسیجیان پلدختر