ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: می‌توانیم در نیم‌فصل دوم کارهای عجیبی انجام دهیم/مردم خوزستان حق دارند از استقلال ناراحت باشند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش بختیاری‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری گفت: از مسئولان زمین تشکر می‌کنم که در این فصل چنین زمینی را مهیا کردند چرا که این زمین آرزوی هر تیمی به شمار می رود و این زمین در این مقطع شرایطش عالی است.

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات 11 بازیکن را از دست دادیم که از نفرات اصلی هم بین آنها بودند اما با توکل به خدا و دلگرمی شما می‌توانیم در نیم‌فصل دوم کارهای عجیبی انجام دهیم.

بختیاری‌زاده یادآور شد: خیلی خوشحالم که امروز در دیدار برابر ملوان یکی از اولین‌های جام جهانی یعنی غفور جهانی را از نزدیک ملاقات کردم.

وی تأکید کرد: در دیدار امروز مقابل ملوان جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان به ما ضربه زد. چون ملوان جز گلی که به ما زد هیچ خطر دیگری نداشت. البته اشتباه من هم بود که امسال 17 بازی مرادیان 21 ساله را به روی نیمکت نشاندم و ای کاش به جای کریمی و فرناندز از همان بازی اول مرادیان را بازی می‌دادم.

سرمربی استقلال اهواز یادآور شد: سعی می‌کنیم تا کارهای ترکیبی خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم در آینده نام بزرگانی مانند ابراهیم تهامی و دیگر بزرگان استقلال اهواز را دوباره در اذهان زنده کنیم. مردم خوزستان حق دارند از شرایط استقلال اهواز نگران باشند چون آنها با فن فوتبال آشنا هستند و این کار ما را مشکل می‌کند. چرا که ما باید خیلی خوب باشیم تا آنها را راضی کنیم.

بختیاری‌زاده گفت: دو بازیکن 15-10 هزار دلاری خریدیم که یکی از آنها بوسنیایی - آلمانی و دیگری ایرانی - آلمانی است. یک مهاجم و دیگری هافبک نفوذی است که البته یکی از آنها در لیگ عراق بازی کرده و 31 گل به ثمر رسانده و اگر بتواند 5 گل هم برای ما بزند ما راضی هستیم.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/UL9F5K


ویدیو مرتبط :
چه کارهای می توانیم بی خطر در خانه انجام دهیم ( علمی)