سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پشت کنکوری ام، ولی نمی توانم درس بخوانم!


پشت کنکوری ام، ولی نمی توانم درس بخوانم!خراسان/ دختری ۱۸ ساله و پشت کنکوری هستم. به تازگی از فردی که به او علاقه داشتم، جدا شدم. این موضوع مرا بسیار عذاب می دهد. توی خودم می ریزم. به هیچ چیز دیگری نمی توانم فکر کنم. از طرفی هم باید درس بخوانم؛ اما نمی توانم.
مخاطب گرامی! قبل از هر چیز، لازم است بدانید هر نوع جدایی و ترک وابستگی و علایق انسان بر ذهن و فکر فرد تاثیر منفی می گذارد و برای برگشت به حالت طبیعی و زندگی عادی به گذشت زمان و تصمیم و اراده خودتان نیاز است. با توجه به این که شما پشت کنکوری هستید و امسال باید بهترین نتیجه ممکن را در کنکور بگیرید پس لازم است که با آرامش و تمرکز کافی مطالعه کنید.
موانع موفقیت تان را حذف کنید
درباره علاقه تان به فردی که ذکر کردید باید متذکر شد که هر نوع وابستگی و دل مشغولی به خصوص از نوع عاطفی، مانع بزرگی بر سر راه موفقیت شما خواهد بود. باتوجه به این که آن رابطه را قطع کرده اید لازم است با به کار بردن راهکارهایی که در ادامه ذکر می شود، هرچه سریع تر این موضوع را به طور کامل فراموش و با جدیت و تمرکز کامل مطالعه را شروع کنید.
انرژی احساسات را منحرف کنید
هر گونه آثاری که از فرد مورد نظر مانند عکس، فیلم و ایمیل دارید از بین ببرید. همچنین خود را در روابط اجتماعی و در بین دوستانتان قرار دهید و دور و بر خود را شلوغ کنید و به کارها و فعالیت های مورد علاقه تان مشغول شوید تا انرژی شما به سمت دیگری برود چون دوست داشتن نوعی انرژی است که به سمت شخص خاصی معطوف شده است؛ بنابراین شما باید این انرژی را به سمت دیگری منحرف کنید.
برای موفقیت در کنکور نگران نباشید
به شرایط فعلی تان به عنوان یک فرصت نگاه کنید. خیلی ها پس از اتمام یک رابطه عاطفی، آدم مثبت تر و منطقی تری می شوند. در ضمن برای فراموش کردن باید برنامه منسجمی تنظیم و بر اساس آن مطالعه را با جدیت شروع کنید. با توجه به این که شما دانش آموخته هستید و تمام وقت تان آزاد است و درگیر امتحان و مدرسه نیستید، نگران زمان از دست رفته نباشید و اطمینان داشته باشید در زمان باقی مانده می توانید گذشته را جبران کنید. پیشنهاد می شود دروس عمومی و اختصاصی را همزمان با هم مطالعه و برای خودتان یک بازه زمانی مشخص کنید که در آن مطالعه کلیات دروس را به اتمام برسانید و برای خودتان خلاصه برداری کنید. پس از این کارها، بیشتر روی ریزه کاری ها متمرکز شوید و تست بزنید. همچنین در صورت نیاز در یک آزمون آزمایشی شرکت کنید تا هم سر فصل های آن را مطالعه کنید و هم نقاط ضعف خود را شناسایی و آن ها را برطرف کنید. در پایان، درخور ذکر است که اگر اشتیاق شما برای موفق شدن بیشتر از شکست خوردن باشد، حتما موفق خواهید بود.


با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خراسان خراسان


ویدیو مرتبط :
آیا در خانه می توانم با همسرم نماز جماعت بخوانم؟