سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



فواید فوق العاده روغن زیتون برای پوست


فواید فوق العاده روغن زیتون برای پوستبیست ستون/ روغن زیتون خواص درمانی و زیبایی زیادی دارد و باعث آرامش و رهایی بدن می شود . در ادامه به فواید شگفت انگیز ماساژ بدن با روغن زیتون اشاره خواهیم کرد .

رهایی از استرس با ماساژ روغن زیتون

ماساژ بدن یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش استرس و اضطراب می باشد . ماساژ گردش خون را بهبود می بخشد و باعث آرامش ذهن و اعصاب خواهد شد که این مساله باعث افزایش انرژی و خلق و خو نیز می شود .

درمان آفتاب سوختگی با ماساژ روغن زیتون

روغن زیتون بهترین تجویز برای درمان بیماری های پوستی چون آفتاب سوختگی می باشد . برای این منظور از مخلوط حاوی آب و روغن زیتون استفاده کنید تا آفتاب سوختگی درمان و پوستی که به خاطر قرار گیری در معرض نور خورشید تحریک شده ، صاف و نرم شود .

آرام شدن درد با ماساژ روغن زیتون

روغن زیتون بهترین پیشنهاد برای درمان درد می باشد و یک مسکن پایدار است . وقتی بدن تان را با روغن زیتون به آرامی ماساژ دهید از رگ به رگ شدن و اسپاسم و دردهای عضلانی رها خواهید شد . علاوه بر آن روغن زیتون تسکین دهنده التهاب مفاصل نیز می باشد . ماساژ دادن بدن با روغن زیتون درد ناشی از نقرس و ورم مفاصل را تسکین می دهد .

از بین بردن شوره سر با ماساژ روغن زیتون

در هنگام ماساژ بدن ، کف سرتان را هم با روغن زیتون ماساژ دهید . ماساژ دادن کف سر با روغن زیتون باعث از بین رفت و کاهش شور سر شده و ریزش مو و خارش پوست سر را درمان می کند .

رفع کشش پوست با ماساژ روغن زیتون

روغن زیتون به خوبی از پوست مراقبت می کند و یکی از فواید آن رفع علائم کشیدگی پوست است . استعمال و ماساژ روغن زیتون روی پوست باعث رطوبت و گرمای پوست شده و تمام لکه های پوستی را از بین می برد .

آبرسانی پوست با ماساژ روغن زیتون

اگر پوست خشکی دارید روغن زیتون به شما کمک خواهد کرد . روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است و باعث تغذیه و رطوبت پوست می شود . ماساژ مداوم پوست با روغن زیتون باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و روند پیرشدن بدن را کاهش می دهد .


منبع: بیست ستون


ویدیو مرتبط :
ابتکار خارق العاده با پرتقال و روغن زیتون