سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روش درست کپی کردن متن از اینترنت به word


روش درست کپی کردن متن از اینترنت به wordباشگاه خبرنگاران/ در این بخش قصد داریم راه درست کپی کردن متن از اینترنت به word را آموزش دهیم تا متن کپی شده بهم ریخته نباشد.
یکی از مشکلاتی که ممکن است همه ما با آن برخورد کرده باشیم درهم ریختگی و نامرتب بودن متن پس از کپی کردن یک مطلب از اینترنت در برنامه word است.

ساده ترین راه این است که بعد از انتخاب متن مورد نظر از اینترنت و انتخاب گزینه copy وارد محیط word شوید حالا از منوی Edit گزینه Paste Special را انتخاب کنید (نه گزینه Paste ). بعد از انتخاب این گزینه، کادر محاوره‌ای باز می‌شود که باید از آن گزینه Unformatted Text را انتخاب کنید. با این کار، فقط متن شما در Word چسبانده می‌شود بدون این که فرمت و شکل و شمایل‌های اضافی، مزاحم کارتان شوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کپی و انتقال متن در Word