سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگشت بورس به فاز منفی


شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز بعد از یک روز صعود دوباره به روند کاهشی بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا امروز- یکشنبه - شاخص تالار شیشه‌ای با 275 واحد کاهش وارد کانال 75 هزار و 863 واحدی شد. این کاهش در حالی صورت پذیرفت که در اولین روز این هفته شاخص پس از چند روز کاهش رشدی از خود نشان داده بود.

ارزش معاملات امروز تالار شیشه‌ای بیش از 318 میلیارد و 302 میلیون تومان بود که این مقدار ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 536 میلیون سهم و اوراق بهادار طی بیش از 83 هزار نوبت معامله بود.

نماد شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گل‌گهر بیشترین تاثیر را در روند کاهشی شاخص داشتند و نماد ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی خارک بیشترین تلاش را کردند تا شاخص کل افت کمتری داشته باشد.

نمادهای مشارکت ملی نفت ایران و مشارکت شهرداری سبزوار از برترین تقاضاها و همچنین سایپا آذین و سرامیک صنعتی اردکان و جام دارو جزو برترین عرضه‌های امروز بودند.

نماد معاملاتی شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه خراسان، سیمان خزر کارخانه چینی ایران و سیمان قائن از جمله نماد‌هایی بودند که امروز بازگشایی شدند.

همچنین نماد شرکت‌های معدنی املاح ایران، سیمان فارس و سیمان خوزستان از جمله نمادهایی بودند که در پایان معاملات امروز متوقف شدند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چطور بدون اینکه خودمان حس منفی بگیریم با افرادی که احساسات منفی دارند مواجه شویم؟ + زیرنویس