عوامل «سلام بمبئی» راهی هند می‌شوند


باشگاه خبرنگاران/ «سلام بمبئی» تازه‌ترین اثر بلند سینمایی قربان محمدپور مدتها است که مخاطبان را برای ساخت و ارائه خود منتظر گذاشته است.
فیلم سینمایی «سلام بمبئی» جدیدترین اثر بلند سینمایی قربان محمدپور در مقام کارگردانی است که تهیه‌کنندگی این اثر را جواد نوروزبیگی برعهده دارد.

قرار است اواخر هفته آینده ویزا برای عوامل ایرانی «سلام بمبئی» صادر شود و قربان محمدپور و مجید میرفخرایی برای چیدن مقدمات کار و ساخت دکور به هند بروند و بعد از انجام کارهای مربوطه دیگر عوامل فیلم به آنجا سفر کنند و این اثر به طور جدی و مداوم وارد فعالیت و ساخت و فیلمبرداری شود.

گفتنی است از زمانی که زمزمه ساخت این فیلم به گوش می‌رسد تا به امروز حدود 2 سال می‌گذرد و رایزنی‌هایی در خصوص ساخت این اثر با عوامل حرفه‌ای سینمای هند انجام شد و حتی آنها سفری به ایران داشتند و با عوامل ایرانی مذاکرات و مهمانی برگزار کردند.

در ابتدا بازی محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر ایرانی و آیشواریا رای و آمیتاپاچان از هنرمندان و سینماگران معروف سینمای هند در «سلام بمبئی» مطرح شد اما خبر حضور بازیگر دیگری از هند یعنی دیا میرزا رسید، شاید این اتفاق به دلیل فروش و استقبال فیلم در گیشه باشد.

بنابراین گزارش پروژه پرهزینه و پر سر و صدای «سلام بمبئی» می‌تواند باعث همکاری و تبادل فرهنگ و سواد سینمایی بین دو کشور ایران و هند شود و اگر این همکاری در چارچوب قواعد سینمایی و موفق پیش برود نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آینده بمبئی(هند)