ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشخص شدن فینالیست های کیک بوکسینگ، جام شهدای هسته ای


ورزش > دیگر ورزشها - دوره مقدماتی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ IKN .برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این مسابقات که 16 استان حضور داشتند نفرات برتر و راه یافته به فینال روز هجدهم دیماه به مصاف هم می روند تا فایترهای رده سنی بزرگسالان برای کسب سه کمربند و تایتل WKN که برای اولین بار در ایران برگزارمی شود مبارزه کنند.

حجازی رییس سبک کیک بوکسینگ ضمن تشکر از هومن زنگنه مدیر عامل هلدینگ زرین که اسپانسری این مسابقات را بر عهده دارد دراین مورد می گوید:«یکی از نیازهای جامعه ورزش امروز حضور حامیانی است که ورزش و ورزشکاران را تنها نگذارند. کیک بوکسینگ ورزشی است که واقعا دور افتاده و کمتر توجهی به آن می شود.به نظرم باید به بخش خصوصی بها داد.هستند کسانی که علاقمند به رشته های رزمی هستند و می توانند برای اعتلای این ورزشها هزینه کنند.»

نفرات حاضر در این دور از مسابقات به شرح زیر است :

 وزن 60- کیلوگرم: صالح مراد نژاد، هادی شکاری، داود جان محمدی و علی نوبهاری. وزن 70- کیلوگرم: کرامت اکبری، سید علی اصغر حسینی، امیر حسین فتحی و علی محمدی. وزن 80- کیلوگرم: محمود ستاری، مهدی سلطانی، حامد نصرتی و سجاد قربانی. وزن 90- کیلوگرم: بهروز قربانی، علی فلاحی، امیر کسائی و ناصر عزت پور. وزن 90+کیلوگرم: محمد امیدی، فرامرز عبدی، محمدرضا پور شیر محمد و رضا مرادی.

251 43


ویدیو مرتبط :
مسابقه کیوکوشین با کی وان(K-1)کیک بوکسینگ-فایت سوم-من اسم کیک بوکسینگ کاره رو نمیدونم!ولی انصافا خوش تیپه