ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تارتار مخالف جدایی یا معاوضه مهرداد محمدی/ فروزان با مدیران راه‌آهن به توافق رسید


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم راه آهن پس از چهار روز تعطیلی از فردا سه شنبه در ورزشگاه اکباتان از سر گرفته می شود.
* محسن فروزان شب گذشته با مدیران راه آهن بر سر حضور در این تیم به توافقات کلی رسید. او درصورت نهایی شدن توافقات و پرداخت پیش پرداخت، امروز قراردادش را به ثبت می رساند.

* به نظر می رسد ایگور ننزیج گلر خارجی راه آهن که در دوبازی اخیر نیمکت نشین بوده با جذب فروران در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

* عبدالصمد ابراهیمی عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن در نامه ای به کیانیان مالک و رییس مجمع باشگاه، از سمت خود استعفا داد. او پیش از این از سمت قائم مقامی و مدیریت حقوقی باشگاه نیز استعفا داده بود و حالا با استعفا از هیات مدیره به طور کامل از راه آهن جدا شده است. پیش از این مرتضی طلایی و مجتبی یزدانی دو عضو هیات مدیره راه آهن استعفا داده بودند که این استعفا مورد موافقت مالک باشگاه قرار نگرفت و اکنون طلایی،یزدانی،جواد کولیوند،محمد محمودی،رنگرز و صادقپور شش عضو هیات مدیره راه آهن هستند.

* مهدی تارتار مخالفت جدی خود را با جدایی مهرداد محمدی و معاوضه او با دیگر بازیکنان اعلام کرده است.

* مطالعات در مورد تاسیس آکادمی حرفه ای راه آهن زیر نظر مربیان مجرب خارجی به اتمام رسیده و کارهای عملیاتی برای تعیین مکان آکادمی آغاز شده است.

انتهای پیام/ا
 

http://fna.ir/F2ZYJV


ویدیو مرتبط :
حاج محمود کریمی وقت جدایی رسید، باد مخالف وزید....