فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«شمعدونی» به دنبال کشف استعدادهاست/مردم بهترین برنامه ها را انتخاب می کنند


«کامیار اسماعیلی» مجری سابق برنامه «نیمرخ» که این روزها برنامه «شمعدونی» را در شبکه شما اجرا می کند، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سیاست صدا و سیما در ارتقای کیفی برنامه سازی و سوق دادن برنامه سازان استانی به تولید برنامه با رویکرد استانی خود اتفاق مثبتی است که می تواند به پرمحتوا و جذاب شدن برنامه ها منجر شود. با ورود مراکز صدا و سیما به این فضا و همچنین تعدد قومیتی حاکم در کشور می توان شاهد ساخت و پخش برنامه های در خور تحسین شد؛ کاری که برنامه شمعدونی در پی آن است.

وی افزود: این برنامه هر روز با ارتباط زنده با یکی از مراکز استانها و پخش برنامه های تولیدی آن مرکز قصد دارد با نظرسنجی از بینندگان خود و با طرح این سوال که: به کیفیت برنامه مرکز استان حاضر در برنامه امروز چه امتیازی می دهید؟ ذائقه مخاطب را شناخته و برنامه سازان مراکز را به تکاپو و رقابت بکشد و در نهایت موجب افزایش کیفیت محتوایی برنامه‌های تولیدی استانها که اولویت‌ کاری همه مراکز است شود.

اسماعیلی اظهارداشت: سازندگان این برنامه با محترم شمردن خواسته های مخاطبان، نوآوری و سنت شکنی را در ساخت برنامه ها مقدم کرده و با پخش تولیدات خاص و بومی مراکز، استان ها را برای پیشی گرفتن از هم تشویق می کند.

وی عنوان داشت: با نگاه به تعداد پیامک هایی که در روز و طول هفته به سامانه پیامکی 30578 برنامه شمعدونی می رسد، می توان به این جمع بندی رسید که مخاطبان برنامه شمعدونی از مراکزی استقبال می کنند که بیشترین نوآوری و خلاقیت را در برنامه سازی به خرج داده و توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند.

به گزارش فارس، برنامه شمعدونی شنبه تا پنجشنبه 9 صبح به مدت دو ساعت با دعوت از کارشناسان مجرب علوم مختلف چون کشاورزی، محیط زیست، طب سنتی و تغذیه ، روانشناسی، حقوقی و ... با اجرای کامیار اسمعیلی از شبکه شما پخش می شود.


ویدیو مرتبط :
فرهاد بیات در برنامه تلویزیونی شمعدونی (جلسه اول)