نکاتی درباره خوش‌پوشی مردانه


نکاتی درباره خوش‌پوشی مردانهمدآنلاین/ آموزش‌ها و موارد دیگر نیاز دارد، همان‌قدر هم ساده است و با رعایت نکات ساده می‌توان وارد دسته جنتلمن‌ها شد.اگر می‌خواهید ظاهری مانند جنتلمن‌های واقعی داشته باشید،‌ برای شروع به نکات زیر توجه کنید.
- انتخاب مدل موی صحیح را جدی بگیرید. کوتاه، شیک اما مدرن می‌تواند تأثیر بهتری در کار و تجارت و حتی رابطه عاطفی شما داشته باشد.
- همیشه یکدست کت‌وشلوار راحت داشته باشید و یاد بگیرید آن را دوست داشته باشید. احساس راحتی در یکدست کت‌وشلوار اولین گام به‌سوی احساس جنتلمن بودن است. اگر محدودیت مالی ندارید، خریدن کت‌وشلوار سفارشی برای خودتان بهترین پیشنهاد ممکن است.
- با انتخاب صحیح کفش، راه رفتن را برای خود لذت‌بخش و شیک کنید. وقتی نوبت به انتخاب کفش می‌رسد مدل‌های آکسفورد در بالای جدول مدل و کیفیت قرار می‌گیرند.
- برای اینکه از زمان مطلع شوید، روش صحیح آن را یاد بگیرید،‌ یعنی از ساعت مچی استفاده کنید. تابه‌حال دقت کرده‌اید زمانی که ساعت می‌پرسید بعضی از افراد نگاهی به تلفن همراه خود می‌اندازند و بعد جواب شما را می‌دهند؟ متأسفانه این افراد فراموش کرده‌اند که ساعت مچی بیشتر از هر چیزی می‌تواند نظر دیگران را به خود جلب کند. کلاسیک بپوشید تا به‌راحتی بتوانید با هر انتخابی ساعت موردعلاقه خود را نیز استفاده کنید.
- پوشیدن لباس غیررسمی هنوز هم امکان‌پذیر است. یک جنتلمن احتیاج دارد که گاهی از اوقات آرامش نیز داشته باشد و راحت بپوشد. تی‌شرت‌های پولو و داکرز، فوت‌وفن از بین نرفتن استایل و تیپ شماست. اگر می‌خواهید به یک نمونه موفق از این نوع تیپ نگاهی بیندازید، دانیل کریگ در «کازینو رویال» نمونه بسیار خوبی است.
- برای جنتلمن بودن سبک پوشش شما تنها یک بخش از کار است. داشتن رفتاری همچون جنتلمن‌ها هم مکمل خوبی برای یک فرد خوش‎استایل است. استفاده از کلماتی مانند لطفاً، خواهش می‌کنم، متشکرم و افزایش دامنه لغات خود به شما کمک می‌کند تا یک جنتلمن واقعی باشید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مدآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫نکاتی در شیک پوشی‬‎