سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ جعفرزداه به آقاتهرانی: امروز یاد امر به معروف و نهی از منکر افتاده‌اید؟


پاسخ جعفرزداه به آقاتهرانی: امروز یاد امر به معروف و نهی از منکر افتاده‌اید؟نامه نیوز/ نماینده مردم رشت تصریح کرد: چطور کسانی که به راحتی از کنار تخلفات احمدی نژاد گذشتند امروز یاد امر به معروف و نهی از منکر افتاده‌اند.
غلامعلی جعفرزاده درباره اظهارات اخیر مرتضی آقا تهرانی که گفته بود "اگر امر به‌ معروف فیزیکی بود هاشمی را تکه‌ پاره می‌کردیم"، اظهار داشت: هر اظهار نظری که فضای کشور را به سمت تندروی و التهاب ببرد در این مقطع زمانی خطاست. هرکسی بخواهد با هر صحبتی کشور را دچار تنش کند دچار اشتباه بزرگی شده است.

وی با بیان اینکه توهین به کسانی که به این کشور خدمت کردند کار درستی نیست، گفت: متاسفانه این افراد به راحتی از کنار تخلفات بزرگ احمدی نژاد گذشته‌اند و حالا یادشان آمده که در مورد امر به معروف و نهی از منکر صحبت کنند.

جعفرزاده تصریح کرد: این حرفها و رفتارها انتقام‌های شخصی است و حتی در قلمرو انتقام‌های سیاسی نیز جا ندارند.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه اینگونه صحبت کردن نابود کردن اخلاقیات است، بیان کرد: پایداری همیشه توانسته است خودش را با تنش و دعوا مطرح کند؛ اما این صحبت‌ها از طرف کسی که خودش را معلم اخلاق میداند تعجب آور است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
پاسخ به شبهه احتمال اثر در امر به معروف و نهی از منکر