سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پوست و مو/ قطعی‌ترین درمان برای ناپدید کردن اسکارهای پوستی


پوست و مو/ قطعی‌ترین درمان برای ناپدید کردن اسکارهای پوستیباشگاه خبرنگاران/ تحقیقات نشان داده است که استفاده از عصاره گیاه آیورودا بهترین درمان برای از بین بردن اسکارهای پوستی است.
جای ناشی از بوجود آمدن زخم، عمل جراحی، جراحت، کشیدگی ماهیچه‌ها و جای جوش بر روی سطح پوست بدن و صورت در بسیاری موارد غیر قابل امتناع است و فردی نیست که هیچ‌گاه در زندگی دچار این مشکل نشده باشد. در بیشتر موارد افراد در سنین جوانی دچار این مشکل می‌شوند و تا میانسالی نیز ممکن است از آثار آن رنج ببرند و خیلی اوقات این اثرها نشان از شیطنت‌ها و خاطرات دوران کودکی دارد.

هر دلیلی که موجب بوجود آمدن این اسکارهای پوستی شده باشد، به هر حال افراد همواره در صدد ناپدید کردن آن هستند؛ زیرا وجود آن‌ها در سطح پوست صورت و بدن زیبایی و اعتماد به نفس را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در این شرایط روش خانگی، طبیعی و ارزان‌قیمت و در عین حال موثر بهترین راه برای از بین بردن این مشکلات پوستی است.

برای ناپدید کردن اسکارهای پوستی به گیاه آیورودا نیاز دارید. زیرا این گیاه دارای فلاونوئیدها و گرنیوم است که خاصیت ضدپیری، ضد التهاب، شفابخش، آنتی بیوتیکی و خاصیت بازسازی سلولی و بافتی دارد و قطعی‌ترین درمان برای ناپدید کردن اسکارهای پوستی محسوب می‌شود . برای این کار یک قاشق از عصاره این گیاه را به طور روزانه و منظم بر روی اسکارهای خود بمالید.

علاوه بر این، عسل مانوکا به علت سرشار بودن از ویتامین ث و خواص ضدباکتریایی بهترین راه برای پیشگیری از بوجود آمدن اسکارهای پوستی است که به بازسازی سلولی و بافتی و همچنین کاهش التهاب در پوست کمک می‌کند. از طرف دیگر، گیاه آلوئه ورا نیز در پیشگیری از اسکار بسیار موثر است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درمان قطعی ریزش مو + رویش مجدد مو با شامپو ژیوار