علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



امت واحده اسلامی در قالب بسیج معنا پیدا کرد


به گزارش خبرنگار مهر، فردین اخلاقیان شامگاه سه شنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان که در تالار مولودی دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یکی از بزرگ ترین ومردمی ترین نهادهای تاریخ است، گفت: روح وحدت و همدلی ومردمی بودن در بسیج نهفته است به گونه ای که اتحاد ملت در قالب این نهاد مردمی باعث بزرگی ایران شد.

وی  عنوان کرد:  امت واحده اسلامی در قالب بسیج معنا پیدا کرد و توانست در مقابل دشمنان بایستد و موجب بیداری اسلامی شد.

وی با بیان اینکه ویژگی های بسیج از او جداناشدنی است، اظهارداشت: اعتقاد راسخ به اسلام، دلسوزی، همکاری و تلاش شبانه روزی از جمله خصلت های بسیجیان است.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: مولفه هایی که در بسیج اقشار مختلف وجود دارد باعث ایجاد آرامش وآسایش در جامعه ما شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان هم در این مراسم گفت: بعد از اتمام جنگ تحمیلی بنیانگذاری کبیر انقلاب اسلامی ایران برای دفاع و پاسداری از اصول نه شرقی نه غربی دستور تشکیل بسیج دانشجویی را صادر کردند.

علی محمدپناه با اشاره به فرموده امام راحل مبنی براینکه دانشگاه باید به کارخانه انسان سازی تبدیل شود، بیان کرد: اهداف و سرلوحه کار بسیج دانشجویی فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی همواره پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در قالب عدالت خواهی و حرکت در مسیر آرمان های نظام اسلامی است.

وی اظهارداشت: تربیت نیروی انسانی همتراز انقلاب برای مدیریت آینده کشوز از جمله مهمترین اهداف بسیج دانشجویی محسوب می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دانشجو باید سیاسی باشد ولی سیاست زده نباشد، اضافه کرد: این فرموده معظم له در بسیج دانشجویی متبلور شده و می شود و این قشر شان خود را بالاتر از آن می بیند که در گروه های سیاسی و حزبی ورود پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
امت واحده اسلامی