سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



در خانه داری هم می توانید از شامپو استفاده کنید


بیست ستون/ از شامپو به جز شست و شوی موها می توان در خانه داری هم استفاده کرد . در ادامه با کاربردهای شامپو در خانه داری آشنا شوید .

شامپو برای نرم کردن زیپ هها

ممکن است لباسی بخرید که زیپ آن به سختی حرکت کند . در این مواقع یک قطره شامپو روی پنبه بریزید و روی زیپ لباس تان بکشید . استفاده از شامپو باعث می شود که زیپ نرم تر و روان تر حرکت کند .

شامپو برای شست و شوی پلیورها

شاید پلیورتان را بشویید و ببینید آب رفته است . در این مواقع می توانید با مخلوط شامپو بچه و آب گرم ، پلیور را به حالت اول برگردانید . درون لگن پر از آبی کمی شامپو بچه بریزید و با دست هم بزنید تا کف کند . سپس پلیور را درون آب قرار دهید و اجازه دهید به مدت یک ربع درون آب خیس بخورد .

پلیور را بدون چلاندن از آب بیرون بیاورید و در ظرف دیگری بگذارید . ظرف را پر از آب کنید و دوباره پلیور را روی آب قرار دهید و بگذارید خودش پایین برود . سپس پلیور را بیرون بیاورید و روی حوله ای خشک پهن کنید تا آب اضافی جذب حوله شود . اجازه دهید پلیور روی حوله بماند تا همانند روز اول شود .

شامپو و شستن ماشین

شامپو می تواند به خوبی تمام چربی ها را از بین ببرد . می توانید برای تمیز کردن ماشین هم از شامپو استفاده کنید . برای این منظور یک چهارم فنجان شامپو را در سطل آب بریزید و با اسفنج خودرو را تمیز کنید . برای تمیز کردن لکه های سیاه قیر مانند ، یک قطره شامپو روی اسفنج بریزید و این لکه ها را خوب پاک کنید .

استفاده از شامپو به جای کف ریش

اگر در حین سفر هستید و کف ریش را در حمام خانه تان جا گذاشته اید ، از شامپو به جای کف ریش استفاده کنید .

شامپو و درمان خشکی پاها

با شامپو می توانید پاهایتان را نرم کنید . برای این منظور باید کمی شامپو روی پاهایتان بمالید و یک جوراب نخی پا کنید . صبح با پاهایی نرم و لطیف مواجه خواهید شد .

شامپو برای پاک کردن لکه اسپری روی دیوارها

برای از بین بردن حشرات موذی از اسپری های حشره کش استفاده می کنید . برای پاک کردن لکه های باقی مانده اسپری روی دیوار کمی شامپو روی اسفنج بریزید و دیوار را تمیز کنید . سپس یک پارچه نمدار روی دیوار بکشید تا کف شامپو به خوبی پاک شود .

شامپو برای تمیز کردن شیر آلات

برای تمیز کردن شیر آلات در فرصت محدود می توانید از شامپو استفاده کنید . بعد از آن می بینید که شیرآلات به خوبی تمیز و درخشان شده است .

شامپو و شستن شانه و برس

شاید شما هم برای حالت دادن موهایتان از روغن یا کرم مو استفاده کنید و استفاده از برس و شانه آن را چرب می کند . وقتی برس چرب کنار لباس قرار گیرد ، چربی به همه جا سرایت می کند . برای تمیز کردن شانه و برس از شامپو استفاده کنید . ابتدا موها را از لا به لای برس بیرون بکشید . در شیشه ای آب و کمی شامپو بریزید و بعد از مخلوط شدن شانه را برای چند دقیقه در این شیشه قرار دهید و بعد آن را با آب بشویید .

شامپو و جدا کردن چسب زخم از روی پوست

ممکن است چسب زخم روی پوست تان بچسبد و جدا کردن آن همراه با درد و ناراحتی همراه باشد . برای جدا کردن چسب زخم از روی پوست از شامپو استفاده کنید و کمی شامپو دور لبه چسب زخم بمالید و اجازه دهید چند دقیقه بماند . بعد از آن می بینید که چسب زخم بدون هیچ مشکلی از روی پوست جدا می شود.

شامپو و براق کردن برگ گیاهان

گیاهان خانگی بعد از مدتی خاک می گیرند و برای تمیز کردن برگ هان آن می توانید از شامپو استفاده کنید . برای این منظور در ظرف آب چند قطره شامپو بریزید ، پارچه ای را با این محلول خیس کنید و بعد از چلاندن غبار برگ ها را بگیرید .

شامپو و تمیز کردن کیف های چرمی

نیازی نیست برای تمیز و براق کردن کیف های چرمی از روغن های گران قیمت استفاده کنید. برای برق انداختن کیف های چرمی کمی شامپو روی پارچه بریزید و روی کیف را تمیز کنید. برای تمیز کردن کفش های چرمی هم می توانید از شامپو استفاده کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آموزش سه کار جالب در خانه داری ( استفاده همگانی )