گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



برگزاری تور پرنده نگری در سایت پرنده نگری شروان


اولین تور پرنده نگری در سایت پرنده نگری شروان روستای ینگیجه مریوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان؛ با همکاری اهالی فرهنگ دوست روستای ینگیجه اولین تور پرنده نگری در سایت پرنده نگری این روستا برگزار شد.

سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت و حفظ زیستگاه پرندگان اطراف دریاچه زریوار و همچنین آشنایی اهالی روستاهای اطراف دریاچه زریوار اولین تور پرنده نگری در روستای ینگیجه برگزار شد.

وی اعلام کرد: در همین روستا نمایشگاهی متشکل از عکس پرندگان، زندگی آن ها و طبیعت شهرستان مریوان نیزدر فضای روباز برپا شد که این نمایشگاه از تاریخ 21 لغایت 23 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز آماده بازدید علاقه مندان است.

علوی با اعلام اینکه دریاچه زریوار و پرندگانی که در این دریاچه زندگی می کنند یکی از زیباترین چشم اندازهای موجود در غرب کشور را دارا است، گفت: جا دارد این منطقه بسیار بکر بیشتر به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
دوره تخصصی پرنده نگری آوای ارسباران