علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شرایط میدانی در جنوب حلب به نفع مقاومت است/ خبرهای خوش در آینده


به گزارش خبرنگار مهر، رئوف شیبانی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید مصطفی بدرالدین که عصر امروز در دفتر حزب الله در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، شهید بدرالدین را یک مجاهد و رزمنده در محور مقاومت لبنان دانست و تصریح کرد: این شهید فعالیت های زیادی انجام داده و شکست های جبران ناپذیری را به کام رژیم صهیونیستی چشاند.

وی افزود: با بحران سوریه، ایشان از طرف رهبر محور مقاومت مسئولیت نیروهای حزب الله در سوریه را داشت و با فرماندهی ایشان موفقیت میدانی نصیب محور مقاومت شد.

شیبانی گفت: چهره ایشان در عین حال که چهره مجاهد و پشت پرده بود اما در نبرد میدانی نیز چهره ای شناخته شده بود.

سفیر ایران در سوریه با  اشاره به آخرین تحولات سوریه افزود: وضعیت میدانی فراز و نشیب خاص خود را دارد. شاهد موفقیت های قابل توجه محور مقاومت و سوریه در این بحران هستیم. دشمنان بر این موضوع شرط‌بندی کرده بودند که کمتر از یک ماه بتوانند پیروز شوند اما در حال حاضر شاهد چندین سال استقامت توسط محور مقاومت هستیم.

شیبانی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که دشمنان در حال شکل دهی به گروههای برای مذاکره با دولت سوریه هستند.

وی با اشاره به حوادث خان طومان سوریه گفت: خان طومان خط مقدم جهبه در جنوب غرب حلب است که به صورت مستقیم از طرف جریان های مبارز مورد تغذیه قرار می گیرد و همواره باید انتظار فراز و نشیب را در منطقه نبرد داشته باشیم.

شیبانی روند کلی میدانی در جبهه جنوب غربی حلب را به نفع ارتش سوریه و گروه های مقاومت مردمی دانست و گفت: در آینده ای نزدیک خبرهای مسرور کننده ای را خواهیم شنید.


ویدیو مرتبط :
تبادل آتش سنگین نیروهای مقاومت در جنوب حلب