سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد به شورایعالی انقلاب فرهنگی/ پیش‌بینی سهم ۶۰ درصدی دانشگاه آزاد در آموزش عالی


فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد پیش از این در فصل‌های مختلف تدوین شده بود که به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

وی افزود: البته طرح آمایش دانشگاه آزاد همزمان با ارائه طرح آمایش آموزش عالی وزارت علوم به شورایعالی انقلاب فرهنگی ارائه شد، طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد نیز جزئی از طرح آمایش این دانشگاه است.

حسین‌زاده لطفی با بیان اینکه در این طرح افق 1399 و 1404 پیش بینی شده است، گفت: پس از تصمیم گیری و ابلاغ شورایعالی انقلاب فرهنگی، این طرح را در واحدهای دانشگاه آزاد اجرا می‌کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد سهم بالای 50 درصدی را در آموزش عالی داشته است که در حال حاضر این سهم به 35 درصد رسیده است یعنی در سهم آموزش عالی از نظر کمیت افت داشتیم ولی در طرح جامع آموزشی پیش بینی کردیم که ظرفیت سهم 60 درصدی در آموزش عالی را داریم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E7BG53


ویدیو مرتبط :
سخنرانی یادگار امام در جمع مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد