سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



معرفی برند «لویی ویتون»؛ کیف های مردانه و زنانه


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.02 - 10:36

معرفی برند «لویی ویتون»؛ کیف های مردانه و زنانه

برترین ها/ لویی ویتون « Louis Vuitton» که به اختصار ال‌ وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید. این محصولات شامل کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب است.
شروع کار لویی ویتون در اصل برای برآوردن احتیاجات ثروتمندان در قرن 19 بود. لویی ویتون پسر جوان فرانسوی اهل ژورا بود که در سن 14 سالگی در سال 1835، با پای پیاده مسافت 400 کیلومتر را طی نمود و به پاریس نقل مکان کرد تا شانس خود را امتحان کند. در آنجا به عنوان شاگردی که وسایل مشتری های خیلی پولدار که عازم سفر بودن را بسته بندی می کرد، شروع به کار کرد.
کم کم کارش بالا گرفت و به دربار ناپلئون سوم راه پیدا کرد. ناپلئون سوم فرانسه، وی را به عنوان جعبه‌ساز همسرش منصوب کرد. از تجاربی که او از کار با خانواده‌های اشرافی کسب نموده بود و با کمک دانش حرفه‌ایش موفق به ساخت یک جعبه مسافرتی شد. اینجا بود که وی شروع به طراحی چمدان با امضای خود کرد و این به زمینه تأسیس شرکت LV تبدیل شد.
لوگوی لویی ویتون یکی از به یاد ماندنی ترین لوگوها در دنیای مد و فشن است. این لوگو توسط پسر لویی، جورج ویتون، طراحی شده که شامل حرف اول نام لویی ویتون است. رنگ سیاه و سفید به کار گرفته شده در این لوگو نشان دهنده نوآوری، ظرافت و لوکس بودن آن است.
در سال ۱۸۹۲، لویی ویتون درگذشت و مدیریت شرکت به پسرش واگذار شد. پس از مرگ پدر، جورج ویتون با شرکت کردن در نمایشگاه جهانی شیکاگو در ۱۸۹۳، مبارزاتی را برای تبدیل کردن شرکت به یک شرکت جهانی آغاز نمود. در سال ۱۸۹۶، شرکت طرح افسانه‌ای خود را بیرون داد و امتیاز آن را در سراسر دنیا ثبت کرد.
سال ۱۹۸۷، سال بوجود آمدن ال و ام هاش بود. در این سال لویی ویتون و ۲ کمپانی موئه اند شندون و هنسی برای تولید کالاهای مرغوب لوکس با هم ادغام شدند. در سال ۱۹۸۸ و پس از این ادغام، سود حاصل از شرکت لویی ویتان معادل ۴۹٪ درصد، بیشتر از سال قبل گزارش شد.
برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌ سایت شرکت، به فروش می‌رساند. این شرکت، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است.
ارزش این برند در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو که هم ‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود.
از میان محصولات متنوع این شرکت، ما در این بخش به معرفی کیف های لوکس آن می پردازیم. کیف های مردانه و زنانه خود به چند بخش تقسیم می شوند که نمونه هایی از هر کدام را برایتان آورده ایم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫کیف دستی زنانه 2016 برند لویی ویتون‬‎