فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کمبود بودجه یکی از مشکلات مهم آموزش و پرورش کشور است


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری کمیجان شهریار فولادوند در نشست شورای آموزش پرورش این شهرستان افزود: با توجه به محدودیت بودجه و نقدینگی دولت برای رفع این مشکل باید دنبال منابع و راهکارهای خارج از بودجه باشیم تا از حداقل امکانات موجود حداکثر بهره برده شود.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود، بنابراین کمک به این این امر، گامی در راستای ساختن آینده کشور است.
فولادوند اظهار کرد: تعلیم و تربیت فرایندی پیچیده است و این فرایند از بدو ورود دانش آموزان به مدرسه تا زمان خروج آنان ادامه دارد و معلمان، انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان سه رکن اساسی در تعلیم و تربیت هستند که می توانند به توانمند سازی دانش آموزان کمک کند.
فولادوند ضمن تبریک موفقیت ملت ایران در عرصه دیپلماسی بین الملی و نیز دهه فجر افزود: این پیروزی ها حاصل خون شهیدان، رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سیاست های دولت تدبیر و امید و قدرتمندی تیم هسته ای است .
اسداله کمال آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و در حال اجرای آموزش وپرورش این شهرستان را در این نشست ارائه کرد.
فرماندار و چند تن از مدیران شهرستان کمیجان دراین نشست حضور داشتند.
شهرستان کمیجان داری شش هزار و 268 دانش آموز در کلیه مقاطع تحصیلی است.
7114/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ذبح فرهنگ به خاطر کمبود بودجه