فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نقد و بررسی «قرعه» در خبرگزاری فارس برگزار شد/ برق‌نورد: ماه رمضان پربیننده‌ترین زمان تلویزیون است


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نشست بررسی سریال «قرعه» عصر امروز با حضور برزو نیک نژاد(کارگردان)، محمود اتحادی(تهیه کننده)، هومن برق نورد، حمیدرضا آذرنگ و فروغ قجابگلی (بازیگران) در خبرگزاری فارس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، برزو نیک‌نژاد در ابتدای صحبت‌های خود درباره ساخت سریال‌های مناسبتی گفت: همه ما کارگردان‌ها خیلی صادقانه دوست داریم تا مرد مناسبتی ساز برای رسانه‌ای مثل تلویزیون باشیم. اما از طرفی معتقدم سریال مناسبتی یعنی سریالی که در ماه رمضان پخش شود چراکه این باکس از مناسبت از پرمخاطب ترین باکس‌ها است.

وی درباره وجود فیلم نامه کامل در ساخت آثار مناسبتی ادامه داد:‌برای ساخت سریال مناسبتی بهتر است تا فیلم نامه کامل را در اختیار داشته باشیم،اما من برای سریال «دودکش1» با در دست داشتن 5 قسمت از طرح اولیه، سریال را مقابل دوربین بردیم و به هومن برق نورد گفتم که سریال را بر مبنای شخصیت تو و نوع بازی‌ات نوشتم و در ادامه به کار گروهی اعتماد و اعتقاد بسیار دارم.

هومن برق نورد که در دو قسمت پایانی سریال «قرعه» به عنوان بازیگر نقش سیامک بهایفای نقش پرداخت نیز در ادامه بیان داشت:‌اصولا با بازی کردن در سریال‌های مناسبتی مشکلی ندارم،اما معتقدم که باید سازندگان کاری کنند که نوروز هم مثل ماه رمضان پر مخاطب باشد.

وی ادامه داد:‌تا روز قبل از شروع شدن بازی‌ام در سریال «قرعه» مشغول بازی در سریال «دودکش2» یا همان «پادری» بودم. یادم است همانروز به محمدحسین لطیفی گفتم که دارم می‌روم سر کار برزو و همانجا لطیفی به من گفت: حتما برو که همه بدانند ما با یکدیگر مشکلی نداریم.

این بازیگر در ادامه با اشاره به حضورش در «دودکش1» گفت:‌معتقدم در این سالهای اخیر تلویزیون به افرادی بی صلاحیت میدان داده و از این طریق اعتبار آینده خود را زیر سوال برده است.من،امیرحسین رستمی و برزو نیک نژاد هنوز بخشی از پولمان را از این سریال دریافت نکردیم.حتی من به حراست سازمان صدا و سیما،آقای دارابی و ضرغامی هم شکایت کردم و دراینباره گفتم،اما هنوز هیچ ترتیب نظری داده نشده است.

بازیگر سریال «پرده نشین» همچنین افزود: برای حضورم در سریال «پرده نشین» به من دستور دادند که درباره عدم دریافت حقوقت در سریال «دودکش1» صحبتی نکن و حتی در شرایطی گفتند اگر مصاحبه کنی دیگر نقش حاج آقا مهدوی را به تو نخواهیم داد و من هم که دیدم اینطور است از بازی در این نقش انصراف دادم و دوستان خودشان دوباره به سمتم آمدند. در پایان هم بهروز شعیبی گفت که لطفا تا نیمه‌های ضبط سریال مصاحبه نکن. اما با این اوصاف یک نفر در این جماعت پیدا نمی‌شود که پیگیری پول ما را بکند.

محمود اتحادی تهیه کننده سریال «قرعه» درباره حضورش در این سریال نوروزی گفت: حضورم در این سریال تجربه لذت بخشی بود و در اصل باید بگویم خودمان خودمان را تحت فشار قرار دادیم.

وی ادامه داد:‌با همین برآوردی که به من داده‌اند، به جای 61 روز،می‌توانستم همین 14 قسمت از سریال را ظرف مدت چهار ماه به تولید برسانم،اما در آنصورت بکل گروه با آرامش بیشتری کار می‌کردیم. حرفم این است که اگر زودتر از موعد مقرر به ما اعلام می‌کردند که قرار است این سریال را برای نوروز به پخش برسانیم، در کمال آرامش کار می‌کردیم و از استرس و فشار کاری به دور بودیم.

این تهیه کننده با اشاره به گله مندی‌اش از یک خبرگزاری بیان داشت: در همان روزهای ابتدایی تولید سریال «قرعه» بودیم که خاز خبرگزاری تماس گرفتند که شنیدیم سریال شما قرار است از شبکه پنج پخش شود و من نیز گفتم اگر منبع تان موثق است، درج کنید و ایشان هم نوشتند!در صورتیکه هفته آخر اسفند بود که به ما کنداکتور پخش را اعلام کردند.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال «قرعه» در ادامه این نشست گفت: بعد از سریال «جاده قدیم» حضور دوباره در تلویزیون برایم سخت بود چراکه سریال را با زحمت‌های فراوانی ساختیم و مشکلاتی برایش پیش آمد و در آخر هم هیچ فردی از ما حمایت نکرد. اما حضورم در این سریال به خاطر برزو نیک نژاد و اینکه این سریال در دفتر آقای مقدم و خانم غفوری ساخته می‌شد، بصورت گرفت و خوش خاطره ترین سریال تمام عمر هنریم شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی تلویزیون LG UB820