سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقوی: مردم تلاش کنند تا مجلسی مانند مجلس ششم تشکیل نشود


تقوی: مردم تلاش کنند تا مجلسی مانند مجلس ششم تشکیل نشود

نسیم/ رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه: فتنه‌گران ضدانقلاب هستند و لیاقت‌ میراث‌داری جمهوری اسلامی را ندارند.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در همایشی که به مناسبت فرا رسیدن 9 دی امشب در مسجد امام خمینی (ره)‌ قزوین برگزار شد، اظهار داشت:‌ آسیب وحدت، تفرقه است که از بی‌بصیرتی برخی افراد بروز یافته و موجب گمراهی می‌شود.

وی با اشاره به رهنمودهای ائمه معصومین (ع) مبنی بر کسی که بصیرت نداشته باشد راهش صحیح نیست، عنوان کرد: از تجارب گذشته باید درس گرفته و تمامی اقشار جامعه این تجربه‌ها را در امور آینده به کار گیرند.

رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: فتنه 88 یکی از عوامل مهم آن بی‌بصیرتی بود که البته این موضوع لایه‌های متعددی دارد و جامعه تنها ظاهر فعالیت‌ها را می‌بینند.

تقوی ادامه داد: در فتنه 88 اختلاف بین دو کاندیدا وجود نداشت، تضادهای انتخاباتی مطرح نبود و به دنبال انقلاب‌های مخملی که در مناطق شوروی سابق ایجاد شد صورت گرفت.

این مسئول اضافه کرد: شعارهای دروغی مانند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» یا اقداماتی که منجر به کشته شدن بسیجیان، به آتش‌ کشیدن هیأت‌های مذهبی و برداشتن حجاب چادر از سر زن مسلمان شد مسائل انتخاباتی نبود که از سوی فتنه‌گران بروز پیدا کرد.

* فتنه‌گران ضدانقلاب هستند
رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: فتنه‌گران ضدانقلاب هستند و لیاقت‌ میراث‌داری جمهوری اسلامی ایران را ندارند اما برخی از خواص برای فراموشی جریان فتنه تلاش می‌کنند. در صورتی که رهبر معظم انقلاب به خط قرمز بودن فتنه تأکید دارند.

وی افزود: جریان فتنه فراموش شدنی نیست از آنجا که عاشورا و سایر حوادث تاریخ‌ساز جامعه و دین اسلام همیشه در یاد مردم می‌ماند و در زمان خود بزرگ داشته می‌شود موضوع فتنه که نماد بصیرت‌افزایی جامعه می‌باشد اهمیت فراوانی داشته و امکان فراموشی ندارد.

تقوی مطرح کرد: حرکتی را از 2 سال گذشته با هماهنگی مرحوم آیت‌‌الله مهدوی کنی در شورای سیاست‌گذاری ائمه کشور آغاز کردیم که در آن تمام استان‌‌ها مورد بازدید قرار گرفت تا مؤمنان جامعه در راستای افزایش وحدت، همدل و هم‌صدا باشند.

رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: مقام معظم رهبری از وحدت نیروهای مؤمن و ارزشی خوشحال و خرسند می‌شوند و این مهم باید در تمام اقشار جامعه اعم از دانشگاهیان، حوزویان و عامه مردم افزایش یابد.

این مسئول افزود: وحدت عامل نشاط سیاسی می‌شود؛ ما بدخواه کسی نیستیم و هر فرد که برای اعتلای جامعه اسلامی تلاش کند دستش را به گرمی می‌فشاریم و در صورتی که کسی قصد تضعیف منابع ملی را داشته باشد ابتدا به وی تذکر داده و سپس برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
تقوی بیان کرد: یک انسان اصولگرا باید تلاش کند سیره پیامبر را در رفتار خود منعکس کرده و اگر راه خود را حق می‌داند با یک شکست انتخاباتی تغییر رویه ندهد.

* مردم تلاش کنند تا مجلسی مانند مجلس ششم تشکیل نشود
رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: مردم جامعه بصیرت خود را افزایش دهند، از منبرهای سخنرانی و موعظه درس بگیرند و در زندگی خود پیدا کنند چرا که باید تلاش شود انتخابات آینده به خوبی برگزار شود و نمایندگان کاردان، امین و مؤمن به مجلس راه یابند.وی افزود: عموم افراد جامعه باید تلاش کنند تا مجلس شورای اسلامی تشکیل شود که با مجلس ششم تفاوت داشته باشد؛ این یک مطلب حزبی نیست چرا که برخی نمایندگان حاضر در مجلس ششم قصد ساختارشکنی و هرج و مرج را در جامعه داشتند و برای دستیابی به برخی اهداف پلید خود اقدام به تحصن و فعالیت‌های ناپسندی کردند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تلاش بهاییت برای تشکیل دولت یهود