سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



اهمیت پرداخت بدهی ها در زندگی


2cc0bc7da3e135c0b6676d2d927559ab360251d0

چگونه باید بدهی هایمان را برنامه ریزی کنیم که از لحاظ مالی فشاری به خانواده وارد نشود اگر زیاد قرض کرده اید و در پرداخت آن ها سردرگم شده اید توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید

1. لیستی از تمام ورود و خروج پول هایتان بنویسید.

وقتی شما به اتاق اورژانس مراجعه می کنید اولین کاری که پرستار یا دکتر انجام می دهد وضعیت شما را ارزیابی می کند.فقط بعد ازاین که بررسی کردند، قادر هستند که بیماری شما را تشخیص بدهند و بتوانند درمان را انجام دهند.

اگر شما در وضعیت اضطراری مالی قرار دارید همان روند بالا را باید طی کنید.با لیست بندی کردن خرج هر ماه خود  و مقایسه آن با درآمد ماهیانه خود می توانید مشکل خود را ارزیابی کنید. از این راه متوجه شوید که حجم مشکلتان به اندازه راه حل آن است.

هنگامی که می خواهید درآمد خود را بنویسید حدس نزنید. از بانک و فیش های خود استفاده کنید تا به طور دقیق متوجه شوید که پول هایتان در کجا خرج می شود.

۲. کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید.

هنگامی که به اتاق اضطراری می روید قبول کرده اید که مشکل دارید و نمی توانید تنها آن را حل کنید.این موضوع با وضعیت خراب مالی نیز یکی است. قبل از اینکه به دکتر مراجعه کنید خودتان چسب زخم بزنید و ببینید می توانید جلو خون ریزی را بگیرید یا نه.

بستگی به موضوعی که برایش خرج می کنید دارد که می توانید کم تر خرج کنید یا نه.

شما می توانید نگاهی به خرج های بزرگ بیاندازید. مانند قسط های زیادی که بابت خودروها و خانه ها پرداخت می کنید. نمی توانید خودرو با مدل پایین تر یا خانه ای با سایز کوچک تر درنظر داشته باشید.

۳. کمک حرفه ای بگیرید.

بعضی از وقت ها راه حل هایی را اشخاص متخصص در این کار مطرح می کنند که می تواند بسیار کمک کند. مانند مراجعه کردن به دکتر می ماند. ولی باید سوال هایی که از آن ها می پرسید با جزئیات باشد.

۴. همین الان انجام دهید.

تا به حال شده مریض باشید ولی همان موقع به دکتر مراجعه نکردید و مریضی حاد شده باشد؟ وضعیت مالی نیز این طور است. اگر زودتر به قسط های خود رسیدگی نکنید، بیشتر می شود.

منیع:مانی تاک نیوز/مترجم: متین دخت والی نژاد


ویدیو مرتبط :
اگر کسی ورشکست شده باشد و توان پرداخت بدهی را نداشته و