سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سئول برگزاری نشست با روسیه برای ازسرگیری مذاکرات شش‌جانبه را بررسی می‌کند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزارت خارجه کره جنوبی در حالی امکان برگزاری نشست با مقام‌های روسی را برای ازسرگیری مذاکرات شش‌جانبه با کره شمالی، مورد بررسی قرار می‌دهد که کره شمالی به‌تازگی چهارمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام داده است.

منابع دیپلماتیک نیز اعلام کردند: سئول در حال برنامه ریزی برای برگزاری این نشست با مقام‌های روسی در تاریخ مناسبی است.

چهارمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی موجب نگرانی و خشم آمریکا و چین شده است. البته کارشناسان تسلیحاتی دولت آمریکا نسبت به ادعای کره شمالی شک و تردید دارند و بر این باورند که آزمایش انجام گرفته در این کشور، بمب هیدروژنی نبوده است.

آمریکا روز یکشنبه یک فروند هواپیمای بمب‌افکن بی‌52 را بر فراز کره جنوبی به پرواز درآورده است. این نخستین واکنش آمریکا به آزمایش هسته‌ای هفته گذشته کره شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
نشست بررسی راه های توسعه روابط تجاری ایران و روسیه