ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ازبکستان هم حریف ایران نشد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات سهمیه المپیک آسیا از ساعت 17:30 در تالار الدحیل دوحه برابر ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه 33 بر 18 به برتری رسید. حسین الموت و سمیر مرهون از بحرین قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

عرفان اسماعیلاجیچ، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در این دیدار پویا نوروزی‌نژاد، سعید حیدری‌راد (دروازه‌بان)، شاهو نصرتی، احسان ابویی مهریزی، میلاد مسائلی، مهدی موسوی و افشین صادقی را به میدان فرستاد.

نیمه نخست این دیدار با یک بازی پایاپای آغاز شد اما در ادامه شاگردان اسماعیلاجیچ موفق شدند اختلاف امتیاز خود را با ازبکستان افزایش دهند و در پایان این نیمه با برتری 17 بر 8 به سود ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان کشورمان برتری خود را به تیم ازبکستان تحمیل کردند و در نهایت به برتری دست یافتند.

سرمربی تیم ملی کشومان در ادامه این دیدار از محمدرضا رجبی، سلامان بربط، مهرداد صمصامی، دانیل کمیش‌نژاد و محسن باباصفری (دروازه‌بان) نیز در ترکیب خود استفاده کرد.

اسماعیلاجیچ در این دیدار هم الله‌کرم استکی، بازیکن تیم مون‌پلیه فرانسه و سید علیرضا موسوی، عضو تیم دینامو بخارست رومانی را در اختیار نداشت. این دو بازیکن امشب به جمع ملی‌پوشان می‌پیوندند و مقابل ژاپن در کنار تیم خواهند بود.

تیم ملی هندبال کشورمان در بازی نخست خود در این رقابت‌ها با نتیجه 39 بر 31 برابر عمان به برتری دست یافتند. تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود چهارشنبه، 25 آبان ماه از ساعت 15:30 برابر ژاپن به میدان خواهد رفت. ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها با عمان، قطر، عربستان، ژاپن و ازبکستان هم‌گروه هستند.

تیم قهرمان در این رقابت‌‌ها به صورت مستقیم راهی المپیک ریو خواهند شد و تیم دوم و سوم باید در مسابقات قاره‌ای شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آلمان هم حریف ایران نشد