سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ کشف مواد مخدر و هلاکت سوداگر مرگ در بجستان


ایرنا/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی از هلاکت یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور به مشهد خبر داد.

فرمادهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم گزارش داد: در پی کسب اطلاعات مبنی بر قاچاق محموله های مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور به خراسان رضوی و انتقال آن به مشهد تحقیقلات گسترده پلیسی شروع شد.
وی افزود: با شناسایی عاملان اصلی قاچاق و آگاهی از برنامه آنها پلیس برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در کیلومتر 30 جاده بجستان - فیض آباد وارد عمل شد اما دو سوداگر از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات تعقیب و گریز ماموران اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به سمت خودروی حامل مواد مخدر کردند لذا یکی از سوداگران مرگ بر اثر زخمی و خودرو متوقف شد.
وی گفت: دو متهم در این چارچوب دستگیر شدند اما فرد مجروح که به مرکز درمانی انتقال یافته بود با وجود اقدامات پزشکی جان خود را از دست داد.
سدار امیری مقدم افزود : در بازرسی از این خودرو سواری 199 کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم حشیش کشف شد و تحقیقات گسترده برای دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.
بجستان در فاصله 289 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
کشف مواد مخدر