علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زمین‌لرزه ناغان به خانه‌های ۶ روستا خسارت وارد کرد


برومند جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به زمین لرزه پنج ریشتری منطقه ناغان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این زمین لرزه در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری رخ داده است.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده مرکز وقوع اصلی این زمین لرزه در کوه بوده است که همین امر موجب کاهش شدت این زمین لرزه شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: طی وقوع این زمین لرزه اکثر روستاهای شهرستان کیار  و قسمتی از روستاهای شهرستان بروجن در محل تالاب چغاخور و تعدادی از روستاهای شهرستان اردل نیز لرزیده است.

وی اظهار داشت: شدت این زمین لرزه موجب ترک خوردگی برخی از خانه های روستایی در شهرستان کیار شده که نزدیک محل وقوع زمین لرزه بوده است.

وی با اشاره به اینکه خسارت این زمین لرزه جزئی بوده است، ادامه داد: طی بررسی های اولیه برخی از خانه های روستای آورگان، گلوگرد، سلطان آباد، علی آباد، چهار طاق و چهراز دچار ترک خوردگی شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در مرکز دو شهرستان در حال آماده باش هستند تا در صورت وقوع پس لرزه ها و حوادث احتمالی بتوانند خدمات رسانی داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
لحظه وقوع زمین لرزه در ناغان چهارمحال و بختیاری