سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامانه الکترونیکی برای زندانیان در بند اجرایی می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس شیخ پور دوشنبه شب در آئین آزادی زندانیان بدهکار مالی مازندران در ساری اظهار کرد : با اجرای این سامانه بخش زیادی از زندانیان در بیرون از زندان مراحل قانونی مجازات خود را طی خواهند کرد.
وی اضافه کرد : افزایش جمعیت زندانیان در بند علاوه بر کمبود فضا مشکلاتی را برای فعالیت های اصلاحی و آموزشی در زندان های کشور فراهم می کند که باید از ظرفیت های قانونی برای حبس های جایگزین استفاده شود.
شیخ پور افزود : قانون اختیار لازم را به قضات برای حبس های جایگزین قرار داده و درخواست ما از قضات نیز اجرایی کردن این قوانین است.
وی اجرایی شدن آزادی مشروط، عملیاتی شدن طرح صلح و سازش و کیفر خواست شفاهی را از دیگر برنامه های کاهش جمعیت کیفری دانست.
آئین آزادی 107 زندانی مالی ، زندان های مازندران امروز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی (ع) با حضور رئیس سازمان زندان های کشور، مدیرعامل ستاد دیه و مسئولان محلی استان برگزار شد.
6982/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توسعه خدمات و سامانه های الکترونیکی